>
Umbra in lumina

Umbră în lumină.[14]

08:34 Raisa
             Înainte să încep acest capitol,aş vrea să spun că mai sunt  doar două capitole şi voi termina volumul I,aşa că după ce  se va termina,voi lua o pauză pentru a-mi aduna gândurile în legătură cu această poveste.Mulţumesc!
                                                     
                                                          Capitolul 14:Revenire.
                 Îmi era teamă pentru mine,pentru toate fetele de-aici.Eram disperată,nu ştiam ce să fac.Dacă viaţa mea se va sârşi aici,fiind aruncată din tir?Dacă toţi aceşti 16 ani pe care i-am trăit vor fi irosiţi într-o clipită?Dar totuşi încrederea de sine nu lipsea.Vorbind cu o fată pe nume Suzy,ochii mei au rămas aţintiţi asupra unui sac care avea nişte cutie.
                   -Suzy.Suzy!
                   -Sarah,încă nu..
                   -Suzy,uite!Acolo este un sac plin de cuie.
                   -Vaii!Sarah,fugi repede şi taie-ţi aţa!Doar tu eşti salvarea noastră.
                 M-am ridicat şi am fugit până acolo.Mâinile îmi erau legate foarte strâns dar am început să tai aţa cu mare grijă.În cele din urmă am reuşit.Le-am desfăcut şi pe celelate şi m-am ridicat pe trapa de sus.Eram pe un tir,eram la înălţime.Aveam siguranţă,deoarece aveam 10 cuie în mână.Am deschis trapa şi am sărit pe tipul de pe scaunul din dreapta.
                     -Ce naiba se-ntâmplă?Ce..
                      -De ce m-aţi luat de lângă ai mei?Acum va trebui să plătiţi.
                  Şi,cu un cui mare i-am străpuns inima.Mă durea s-o fac,dar altă scăpare nu aveam.Şoferul tirului a deschis uşa şi s-a aruncat.Am luat repede comanda tirului.Nu era chiar aşa uşor de condus.Avea un volan imens,dar eu ştiam să conduc maşina mică a mamei.Nu ştiam unde eram,dar căutând mai bine am descoperit că eram aproape de graniţă.Mi-am luat telefonul şi l-am sunat pe Robert.A răspuns glasul lui tremurând şi pentru prima oară mă bucuram c-o face.Îl iubeam,şi mi-a fost dor de el.
                           -S-sarah tu eşti?
                           -Robert!Robert"Unde sunteţi?
                           -Dar tu unde eşti?
                           -Sunt într-un tir,pe care îl conduc.Unde sunteţi?
                            -Într-o pădure aproape de acel hotel..
                           -Heyy eu sunt la hotel.Haideţi repede,vă aştept.
                       Am coborât din tir,le-am dat drumul la celelate fete.Mi-am prins părul iar ele îmi zâmbeau.Mi-au mulţumit din suflet după care au fugit.M-am aşezat pe un leagăn,în faţa mea se vedea pădurea.Îmi aşteptam din suflet prietenii şi eram atât de bucuroasă că în sfârşit am scăpat de-acolo!
                                                                 
                                                                                     

 

You Might Also Like

30 Curioşi

  1. Salvare ca in filme. Totusi, e scris foarte interesant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un sfarsit de capitol foarte fericit. :X:X:*

    RăspundețiȘtergere
  4. ne-ai tinut putin in suspans pe aici ;))
    bravo! imi place.
    care e urmatoarea provocare?!
    sunt sigura ca povestea nu se termina aici...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine c-a scapat Sarah:D
    Ce-mi place muzica de pe blogul tau :x Ma relaxeaza :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb capitolul ! Te asteptam pana a-i sa revi >:D<. Si melodia este foarte linistia:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei,organizez un concurs,un fel de olimpiada,as fi incantata sa participi.Toate detaliile le gasesti aici http://concursuriliterare.blogspot.com/!Te astept sa te inscrii pana pe data de 03.02.2012.Imbratisari si zambete!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de incitant! :o mi-a palcut mult. <3

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact