>
Umbra in lumina

Umbră în lumină.[13]-II

17:15 Raisa
                                           Capitolul 13:Căutări.Partea a II-a.
                   -Robert,unde ne aflăm?
                   -Într-o pădure,da,într-o pădure.Nu ştiu să mă orientez într-o cămară cu plante umbroase şi reci.
                   -Gata,hai să terminăm acest târg ieftin şi să ne ocupam de treburile mai importante.Trebuie s-o găsim pe Sarah până la lăsarea serii.Eu mă pricep la arbori,muşchi,licheni şi tot ce ţine de lumea plantelor.
                   -Iubito,eşti sigură?spuse Dan pe un ton nu tocmai plăcut.
                   -Tu şti cel mai bine acest lucru.Da,ne putem orienta perfect după muşchi.Ei ne arată nordul,şi cu siguranţa,şi noi am fi mers în nord.Hotelul cred că e tocmai la marginea acestei păduri.
                   O rază de speranţă mi-a pătruns în suflet.Aveam încredere în Michelle mai mult ca niciodată.Datorită ei,acum Sarah avea şanse să fie salvată.Am luat-o la goană prin pădurea întunecoasă.Urmam doar muşchii,şi cărarea ce duce undeva,departe.Maşina noastră era zdrobită.
                     
*Din perspectiva Sarrei.
                      M-am trezit dintr-un somn greu şi adânc.Eram închisă într-o celulă mică,iar un om negru mă păzea.În faţa celulei mele erau alte fete închise,şi probabil drogate.În lateral se vedea un oraş mare,puneam mâinile pe gratii şi simţeam răcoarea lor.Hainele mele erau rupte,aveam doar zdrenţe pe mine.Uşa celulei se deschise uşor,iar un tip înalt,bine făcut şi bronzat intră peste mine.
                        -Păpuşă,ţi-e sete?Să şti că imediat plecăm.Avem un drum lung de parcurs.
                        -Poftim?Ce tot spui acolo?Ai face bine să îmi dai drumul.
                        -Ha,ha.Haide,miscă-ţi fundul.Avem multe astfel de fete fiţoase ca tine de transportat.Nu avem timp.
                        M-a prins de păr şi a început să mă târască după el.Urlam,dar nimeni nu mă auzea.Era o lume mută şi ciudată.Unele fete din celulă plângeau,altele râdeau..cu siguranţă erau drogate.Am ieşit la lumina zilei.M-au aruncat într-un camion.Acolo erau mai multe fete ciudate,multe dintre ele cu răni foarte grave în diferite părţi ale corpului.
                        Era o lumină puternică,apoi acoperită de o umbră.O umbră în lumină.Vedeam totul straniu,iar acele fete îmi spuneau că,în cel mai fericit caz vom fi duse la o clădire de prostituţie.Deoarece nu mai aveau multă mâncare,pe multe le aruncau afară din camion.Îmi era frică.Foarte frică.Nu ştiam unde voi fi dusă,nici ce voi păţi.Oare prietenii mei şi-au dat seama că am dispărut?
       

You Might Also Like

24 Curioşi

  1. Din ce in ce mai interesant parca ar fi un film beton... si siguranta avem fiecare ce invata din UMBRA IN LUMINA.

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am citit pana aici. Scrisul e cursiv, dar nu pot comenta ce nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te poti uita la eticheta lui ,,Umbra in lumina".Acolo sunt toate episoadele!

      Ștergere
  3. off...
    nu-mi plac povestile urate:((
    dar sunt sigura ca o vor gasi ceillalti :D


    sa nu ma intelegi gresit, ma refer la gen " prostitutie" adica povestea ta e frumoasa, dar am folosit urate pentru acel termen :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Stai linistita,te inteleg perfect.:P Dar pot garanta ca nu voi mai folosi acest termen in povestea mea:)

      Ștergere
  4. Ce urat! Sa-i de-a drumul imediat!!:| Sper sa o gaseasca!

    RăspundețiȘtergere
  5. de cv timp nu prea am mai intrat pe aici si acu am vazut: inca 2 episoade:) ieeeeiii am ce sa citesc!!:) felicitari!! imi plac foarte mult:D (toate episoadele)

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunata descierea ,nu am mentionat pana acum ;))..sigur Sarah va scapa de acolo :\ so asteptam :D .. <3

    RăspundețiȘtergere
  7. sper ca ti-e mila de noi! si iti ajuti personajele sa o salveze pe Sarah ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar n-o sa las personajul principal sa moara..:)

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact