>
Umbra in lumina

Umbră în lumină.[12]

18:16 Raisa
                                                        Capitolul 12:Fără urmă.
                 Din perspectiva lui Dan.
                În acea seară am stat până târziu,eu şi Robert analizând oraşul.Mi-au plăcut foarte mult tarabele ce stăteau alineate una după alta,fiecare cu ceva mai impresionant de afişat.Făcânduni-se somn,am plecat spre hotel.Nu am apucat să discut până acum cu Robert,mi se părea un tip îngâmfat,dar cred că m-am înşelat.Dar aveam dreptate într-o singură privinţă:era un om forte încăpăţânat.
                 Ajungând la hotel,nu am dat nici de Sarah,şi nici de Michelle.Camera hotelului era răvăşită.Lucurile erau aruncate de colo-colo şi nici urmă de fete.Eram îngrijoraţi într-un fel,deoarece eram siguri că ele două au mers acasă.                                              
                 -Man,eşti sigur că ai verificat în baie?
                 -Mai sigur nu am fost niciodată.
                 -Fetele astea chiar au chef de glume?Sau...hei,Dan aici este o pată de sânge.
               Ne uitam amândoi la acea pată,şi eram siguri că nu era o înşelătorie.Am început să ne certăm ca doi copii,lăsând vina ba pe unul,ba pe altul.În final am tras o concluzie dureroasă şi neaşteptată:FETELE AU FOST RĂPITE!Fără nici o urmă,fără un indiciu,doar o pată de sânge,pe plapuma Sarrei.
               Am început să căutăm după bileţele,şi într-un final am găsit ceea ce am căutat.Era un bileţel,scris la repezeală,cu siguranţă de Sarra,în care scria aşa:,,Nişte tipi cu geci gri,cu păr ondulat la bază şi negru.Sunt spanioli,suntem răpite.Dacă veţi găsi acest bilet,sunaţi la 911.Sunt sigură..",după care o pată de cerneală imensă şi o gaură în foaie.Atunci era momentul în care au prins-o şi pe ea.
              -Trebuie să sunăm la 911.Să găsim a cui era acea pată de sânge,şi să găsim tipii cu ajutorul acestui bilet.Nu e timp,trebuie să ne grăbim.
              -Dar,fetele,au fost răpite.Avem 16 ani,Robert!Pentru Dumnezeu!
              -Vrei să stau cu mâinile în sân?Dan,aştepţi un miracol?Ei bine,acel miracol nu se va-ntâmpla doar dacă vom face ce scrie acolo!Ţie chiar nu-ţi pasă,nu-i aşa?
              -Robert,e şi iubita mea în joc,crezi că..
             În acel moment s-au auzit nişte bătăi puternice în uşă.Am fugit în baie,lăsându-l pe Robert singur.Era un moment de laşitate grozavă!Ascultând ceea ce se-ntâmplă i-am auzit vocea disperată lui Robert,strigând ,,Doamne,Dumnezeule!".Îmi era frică.Stăteam ghemuit şi mi-am astupat urechile şi ochii.Oare ce era dincolo de uşă?
                                                                                  

You Might Also Like

31 Curioşi

  1. draguta povestea.. cand am mai mult timp ma pun sa mai citesc si anterioarele..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Da,te astept cu parerile despre capitole:D

      Ștergere
  2. Omg ce se intampla?!Poate ca au venit Sarah si Michel care erau batute sau ceva de genu

    RăspundețiȘtergere
  3. Caat suspans:(( Off,si cand devenea mai interesant!

    RăspundețiȘtergere
  4. ouuu, frate!!!! cum poti sa fi asa de cruda?!?! vreu continuareeee!! :(( e geniala povestea!! ar merge de un film ;) :D wooow....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :>:> Va veni si continuarea!Ma bucur ca iti place:)

      Ștergere
  5. nu pot sa citesc aici, pentru ca nu ti-am luat povestea de la inceput si nu prea reusesc sa ma tin, dar ti-am citit postarea anterioara, si am trecut pe aici :) imi place mult imaginea de la titlul blogului, si e un blog frumos. Multumesc pentru vizite si comentarii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere:)Te mai astept pe aici!Si mie imi place blogul tqau foarte mult.Daca totusi vrei sa citesti povestea de la inceput poti sa dai click pe eticheta ei si vei gasi capitolele acolo!Multumesc:)

      Ștergere
    2. am reusit sa o citesc, e chiar interesanta povestea, imi place si astept continuarea :)

      Ștergere
  6. Superb acest capitol !:x.Iar ma ti in suspans :-w ,dar imi place :> ;Astept iarasi next-ul:x

    RăspundețiȘtergere
  7. ooof! nu ne mai tine in suspaaaaaaaaaaaaans!

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunattt! Pe lângă poveştile frumoase pe care le scrii şi aptitudinile tale, ai un talent de a lăsa suspans... <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Wooww :-s sper sa nu fie ce cred eu sub usa x_x continuarea te rugam. :-s

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vei vedea ce va fi dupa usa:) Continuarea va veni in curand:x

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact