>
Heart

Trăiri..

21:54 Raisa
                 Tu,mă faci să mă simt atât de vie!Răscoleşti în mine tot,infinitul absolutului mă poartă pe valurile tale.Eşti lumina care,mă îndrumă spre un alt cer,un alt început de viaţă.Nu ţi-aş mai da drumul niciodată!Oare va trebui să plec fără tine,din această lume muribundă,unde fericirea îşi are limitele îngrozite de trecut?Mă vei lăsa?Eşti paranteza din simpla mea frază,ce deschide un alt amănunt în această nesfărşită viaţă a mea.Picioarele mele s-au încălzit păşind pe un nisip cald.Eşti tu..
                    Cine a spus că tot ceea ce iubeşti trebuie să şi treacă?Cine poate spune vreodată că trăirile mele adâncite în întrebări fără răspuns nu pot căpăta o formă?Oare totul e aşa cum vor alţii,sau eu îmi construiesc destinul,ca un castel la marginea plăji?Aş putea să îmi murdăresc mâinile de praf,dar eşti aici pentru a le curăţa.Întrebări fictive,narate asupra mea,totul pare doar o joacă.Oare cei ce spun că plutesc,au simţit cu adevărat acea senzaţie?Şi dacă da,şi-au dat seama oare,de ce?
                    Sunt doar eu,o trăire nostalgică,şi care e mereu lângă tine.Vocea ta e scânteia care aprinde în mine acel foc greu de stins,de potolit.Oare am ştiut vreodată că te iubesc?
                                                                                                      

You Might Also Like

26 Curioşi

  1. Of My God, esti bestiala sti cea ce vrei sa scri si sti cea ce scri! Felicitarile mele:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Câttttttt de frumos. Sfârşitul e minunat! Îmi place mult :x

    RăspundețiȘtergere
  3. melodia ta mi-a trezit niste sentimente... pfff...

    RăspundețiȘtergere
  4. "Oare am ştiut vreodată că te iubesc?"...si eu imi pun deseori aceasta intrebare...

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat,atat de frumoase cuvintele tale..pur si simplu ador postarea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna,♥
    Eu sponsorizez un concurs Libris ;te invit sa participi,premiul este o carte la alegere !
    http://vampiruldinmine.blogspot.com/2012/01/concurs_30.html

    RăspundețiȘtergere
  7. iubesti fara sa sti...dar sti atunci cand iubesti ...e atat de simplu :)...felicitari pt postare!! e foarte buna...ca toate de pana acu!! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Niciodată nu vom şti de am fost creaţi. cine suntem sau încotro ne îndreptăm, dar mereu vom şti să iubim!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de fain ,mereu ai niste cuvinte asa de frumoase care iti ating inima :o3
    Iar la intrebare ,nu cred ca exista raspuns ..

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact