>
Premii

Premii!Pentru toţi!:)

13:52 Raisa
Salut,salut.După cum am văzut,în ultima perioadă se acordă o mulţime de premii!Aşa că a venit şi rândul meu să acord nişte premii celor mai iubiţi bloggeri,pe care îi respect din tot sufletul şi cu care sper să fiu parteneră mult timp de acum în colo!
-Un premiu pentru că vă ador blogul,şi sper să continuaţi să scrieţi!
                                                                     Ofer acest premiu bloggerilor următori:
                                                    -Tadotakii.              -Mariia.
                                                    -Denisa.                  -MissyPissy
                                                    -Deea.                    -Dee and Criss (Only Books)
                                                     -C.L.M                  -Kyky (Irina)
                                                     -Goda.                   -Apy.
                                                    -Roxy.                     -Soll
                                                    -Ramona.                   -Lamaitza.
                                                     -Tic! Tac!               -a.Lina-
                                                    -Rosaline.  -Flyerboy 
                                                                     -Florea.
                                                                     -Scriitor.a
                                                                     -MiiutaChan
Sunteţi cei mai tari bloggeri din blogosferă!!Clar.;)


Şi tot pentru voi,încă un premiu.pentru că sunteţi o parte din sufletul meu veţi primi premiul ,,Un Blog De Suflet".Mulţumesc că mi-aţi fost alături,şi..chiar ţin la voi,sunteţi aici,familia mea!
                                                                     

You Might Also Like

25 Curioşi

  1. uuu, mami, ce de premii!:)) Acum 2 minute am iesit de pe blogul tau si deja:)) uu, azi ploua cu premii, clar!
    Iti multumesc din tot sufletul! Esti minunataa:X
    Apropo, ii dai si lui Tadotakii un id de mess;;)?

    RăspundețiȘtergere
  2. -Tadotakii.-Mulţumesc mult!Da,idul meu este:ysa_kr3atza16;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Aww! :o3 ti-am spus Raisa esti o scumpa ca de obicei! :x multumesc atat de mult,apreciez enorm de mult si tu sa continui sa scri pentru ca ne bucuri pe totii de fiecare data!Luv yaa. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. uiiii,ce dragut!!!!
    Multumesc mult Raisa!!! >:d<
    nici tu nu esti mai prejos. daca nu ai avea un blog superb si daca nu ai scrie atata de frumos nu am mai fi aici. asa ca iti multumim!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ms mult de tot :-* am si eu cateva premii adunate :-*;.Esti o scumpica!Chiar iti multumesc ca ma-i pus la blogurile tale de suflet

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoooooooos!<3 Multumim mult de tot, iubita!:* Esti o dulce!>:D<

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iiiiiiiii, minunat ! >:D< Mulţumesc frumoooos:-* Îţi urmăresc blog-ul şi îl mega adoooor :-x

    RăspundețiȘtergere
  8. Iuuui!:> Ce surpriza placutaaaaa!>:D< Cu siguranta vom fi alaturi de tine si de acum incolo!>:D< Sar'naaa!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc mult>:D<
    Imi pare rau ca nu am multumit mai devreme abia acum am vazut:d

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulțumesc foarte mult! Chiar nu mă așteptam, m-ai făcut să zâmbesc :D

    RăspundețiȘtergere
  11. -C.L.M-Mă bucură lucrul acesta!:x:-*

    RăspundețiȘtergere
  12. -Lamaitza-Întotdeauna zâmbetele au fost gratis!:):-*

    RăspundețiȘtergere
  13. Heiii!!!Iti multumesc mult de tot pentru premii :x

    RăspundețiȘtergere
  14. vai multumesc pentru premii - desi cu intarziere :) !

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact