>
Whatever

Regrete.

09:21 Raisa
        Da,poate că azi am pierdut.Ce,credeai că ai învins?Nu,e doar o situaţie de moment.Insula pe care m-ai refugiat e doar o mică parte din ceea ce simt eu acum.Calea Lactee e prea mare pentru a visa.Aşa cum păsările pleacă într-un timp,e şi timpul meu să mă refugiez,să nu mai cred în tine.Speranţele pe care mi le-am făcut de-a lungul timpului se năruie,odată cu tot ceea ce a fost.Visele sunt numai vise,care te înşeală,poate chiar te trag în jos,rămâi prins în lanţuri grele.Poate că am pierdut tot,dar nu m-am pierdut pe mine.
         De ce aş putea să mă folosesc de cuvinte fără rost,încercând se le aranjez într-un jurnal de iluzii?Tot ceea ce cred eu nu e real.Dar nu îmi voi tăia şi această şansă:să am vise reale.Un strop de fericire valorează mai mult decât toate săruturile din lume.Nu mai am nevoie de o viaţă creionată in  minciună.E timpul să descopăr adevărul,să îmi aduc aminte de speranţele mele adevărate,să-mi fumez ţiagara de vise,şi să privesc cerul care mă oglindeşte aşa cum vreau eu.Aş putea să îmi iau o mască,sau sunt făcută pentru a îndura totul aşa cum vreau alţi s-o fac?
          Dacă te-ai pune în locul meu,poate că ai înţelege.Dar,noaptea nu e o stare de spirit,e doar întunecimea zilei,care are două feţe.Vorbele şi faptele sunt cu totul diferite,dar contează cum le foloseşti.
                                                                

You Might Also Like

16 Curioşi

  1. Intotdeauna e bine sa te ridici,si sa-ti continui viata.Uneori visele chiar dauneaza,dar alteori te ajuta sa mergi mai departe.Nu uita un singur lucru:SPERANTA MOARE ULTIMA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din postarea ta reiese ca esti o fata puternica.Si ma motivezi si pe mine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Niciodata nu o sa te pierzi pe tine, sunt sigura, pentru ca se vede ca ai un caracter puternic.
    Si faptul ca ai inceput sa elimini iluziile ce iti faceau rau nu arata decat faptul ca tu o sa fii cea care va castiaga data viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos :X
    Cuvintele nu au rost daca nu sunt rostite de tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. scris din suflet.sper ca esti okay...si cuvintele nu sunt fara rost, mereu sunt importante, chiar si un "pa!" spune ceva.seara faina>:D< suflet mic

    RăspundețiȘtergere
  6. Da intr-adevăr, reiese ca esti o persoana puternica si cred in asta de aceea sunt sigur ca vei trece peste orice obstacol, chiar daca iti va fi mai greu. Si vorba aia: "Adervarul are picioare scurte" deci ai nevoie de putere si rabdare iar adevarul iti va iesi in calea ta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu trebuie sa induri ce vor altii ca tu sa faci, fa ce vrei tu si cum simti tu. @C.L.M. are dreptate, vorbele pot rani , ele lasa urme, rani.

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb :x Si eu mai trec prin stari de genul >:D< M-a ajutat ce ai spus :*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact