>
Hope Ironnic

One mile away.

13:57 Raisa
        Crezând că toate uşile mi se vor deschide,am bătut cu drag la fiecare,în speranţa ca măcar două să-mi fie deschise.În schimb,nici unul nu s-a oferit să facă acest gest,să deschidă o uşă.Prea complicat pentru ei.Iar acum,acum mă roagă să vin înapoi.Pentru ce?De ce?Prefer să stau departe..departe de omenire,departe de ei.În suflet meu fragil,acea speranţă,licărire, a căpătat o formă şi un sens aparte,şi mereu am învăţat din greşeli.Am învăţat că,acolo unde nu îţi e locul,nu te poţi face bine plăcut sau dorit.Dar,cel mai bine e să priveşti un viitor mai bun,o speranţă de optimism care,desigur mai târziu te va ajuta să ai mai multă încredere în tine,faţă de câtă ai avut până acum.  
       Uneori chiar nu merită să faci nimic în favoarea lor,dar..trebuie încercat,pentru a preveni o greşeală pe mai târziu.Sufletul nu poate fi expus de aceea plânsul e întotdeauna util,la fel ca şi zâmbetul..care nu costă nimic,dar e prea greu pentru unii de afişat.Oare,dacă zâmbetul ar costa o avere,câţi dintre noi am zâmbi fals,doar pentru a câştiga ceva ce nu li se cuvine?Mereu am cautat asta:sa ne intoarcem capul,dar numai după acele defecte,care în lumea noastră sunt considerate calităţi.
      Speranţa nu trebuie să fie distrusă niciodată,ea ne mai ţine în viaţă.Încrederea,probabil că mereu va fi atacată,de către umbrele pe care le purtăm cu noi.Răbdarea poate fi un punct important,un accent care oferă speranţă pe mai departe.

You Might Also Like

30 Curioşi

  1. Ba da, te poți face plăcut doar dacă te minți pe tine însăți și devii un anonim pentru propria-ți persoană. Dar așa cum ai zis și tu, nu merită să faci nimic în favoarea lor. Îmi place mult ultimul paragraf!

    RăspundețiȘtergere
  2. -Lamaitza-Multumesc mult!Da,devi un anonim,dar cum am spus:nu merita,dar trebuie sa incerci!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uneori am impresia ca numai speranta mi-a mai ramas. Dar fara incredere si rabdare, moare si ea, oricat de puternica ar fi. Imi place postarea:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. -Dee-Ai dreptate!>:D< Ma bucur ca iti place postarea:)

    RăspundețiȘtergere
  5. cand esti langa ei nu stiu sa te aprecieze. cand nu mai esti te vor inapoi.
    cum ai spus si tu, importanta e speranta, si increderea in sine.
    ai scris frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. frumos spus dar la mine e rau pentru ca nu am rabdare deci si speranta moare repede

    RăspundețiȘtergere
  7. -Denisa-Daca nu ai rabdare nu inseamna ca speranta ta moare!Radbadrea e doar un punct,care te ajuta sa speri mai mult!Dar,si increderea in sine e foarte importanta!:):-*

    RăspundețiȘtergere
  8. Uf ! Draga mea,prin postarea asta chiar mi-am dat seama ca trebuie sa fiu mai rabdatoare cu mine insumi!
    Speranta moare ultima !

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunat,si ai spus purul adevar in postare.Speranta nu trebuie alungata poate ca ea ne face mai puternici de fiecare data,sa speram ca putem infrunta totul.Lasa-i pe ei cum ai spus tu chiar daca si-au dat seama mai tarziu,spera pentru tine. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. ador cum scrii nu stiu de unde te inspiri dar esti geniala

    RăspundețiȘtergere
  11. -Apy-Multumesc mult.Inspiratia vine de la sine:):D

    RăspundețiȘtergere
  12. Cât de frumos vorbeşti!Ai dreptate în tot ceea ce spui;), oamenii sunt răi, egoişti! Finalul e minunat. :x

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumos ti-ai schimbat design-ul blogului :) Cat despre postare...superb si adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumos spus ! :).Speranţa este sentimentul că sentimentul pe care îl ai nu este permanent.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai dreptate cand spui ca unele defecte sunt considerate calitati. E trist. Plansul e chiar util... Imi place postarea. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. -Găgăuţă-Da,mai nou asa e.Totul s-a schimbat,a devenit altceva decat ceea ce a fost.:(.Si da..e trist,dar adevarat.:|

    RăspundețiȘtergere
  17. Trecutul poate fi foarte murdar, dar viitorul mereu impecabil!:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact