>
Heart Mine

Karma

16:08 Raisa
           Sunetul glacial al vocii tare mă înterpătrunde.Te-ai năpustit asupra mea cu reacţii bruşte.Ai gândit în locul meu,te-ai pus în pielea mea,oare ai făcut-o pentru mine?Ai un gen masochist de a vedea lucrurile,vrei să mă îngrozeşti.Ei bine,asta sunt eu.Sunt prinsă în viaţa ta iar tu mă ţi strâns.Existenţa mea a devenit comună cu a ta.M-ai întrebat de multe ori care este scopul vieţii mele,şi uite,niciodată n-am putut să-ţi dau un răspuns.Tălpile mele reci s-au obişnuit cu sudoarea frunţii tale,iar pulsul amintirilor tale s-a reglat din nou.
            Privesc ochii tăi cu tot atâta preţuire cu care o făceam şi la început.Îmi plac acele priviri mincinoase care înăuntrul lor ascund un adevăr.Poate că avem nevoie de o schimbare,scrisă cu stiloul vieţii noastre.Infinitul pare mai scurt acum,poate că ar trebui să-l depăşim.Ai intrat în viaţa mea inoportun,din injecţia curiozităţii,iar acum te simt cu totul,ai intrat în sângele meu,ar fi greu să te mai scot.
             Ce poate face o privire?Pentru mine,poate face multe.Mă poate pătrunde în sufletul lui,îmi poate oglindi exact ceea ce simte.N-am fost niciodată fugară în această lume,pe care de multe ori mi-am înuşit-o.Cuvinte,cuvinte,speranţe şi vise-poate că ar trebui să trăiesc aici.
             

You Might Also Like

38 Curioşi

  1. Răspunsuri
    1. Imi pare rau..dar acelea au fost cuvintele mele.:(

      Ștergere
  2. O privire face mai mult decât 1000 de cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am nevoie de ochi ca sa vad o peroana...am nevoie de timp ca sa o cunosc :) si timpul e din ce in ce mai rar...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sunt si eu,doar la anumite persoane din viata mea conteaza privirile.

      Ștergere
  4. o lume perfecta cu oameni perfecti...e doar sub pleoape...atunci cand suna ceasul dimineata...e realitate

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie îmi place să privesc oamenii în ochi... fără asta parcă vorbesc cu un perete...

    RăspundețiȘtergere
  6. Oameni spun adevarul doar privindu-i in ochii.Imi place <3

    RăspundețiȘtergere
  7. O privire poate spune totul, daca sti cum sa o privesti :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Remarcabila aceasta postare!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Tu chiar sti sa iti faci cititori sa simnta cea ce simnti si tu;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Toate acele cuvinte amestecate ..sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  11. "Ai intrat în viaţa mea inoportun,din injecţia curiozităţii,iar acum te simt cu totul,ai intrat în sângele meu,ar fi greu să te mai scot." vai!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai bine zis, ce nu ne poate face o privire?

    Dee.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact