>
Endless

Endless.

15:49 Raisa
          Vise,iluzii şi amintiri claustrofobice-totul e în mintea mea.Poate că ar trebui să prind noi aripi,să mă înalţ,fără regrete.Viaţa mea e legată doar de nişte fire,prea subţiri pentru a mă susţine.De ce nu mă prinzi înainte de a cădea?Cortina nu ne poate acoperi pe amândoi,spectacolele noastre sunt prea diferite,dar totuşi cu roluri comune.Valuri zguduitoare îmi străpung inima cu milioane de amintiri.
           Eşti doar un biet colecţionar de suflete,păstrându-le într-un borcan vechi şi ascuns.Ne învârtim în cerc,obţinând ceea ce nu ne dorim.Oare suntem prinşi în jocul acesta nesfârşit?Zarurile noatre se rotesc,exprimând numărul de lacrimi pe care le vărsăm,tot aşa,împreună.Vicii?Defecte?Ce suntem noi împreună?Lacrimile par să fie suficiente când le supunem testului final,sentimentele dispar,dragostea nu e de-ajuns pentru a fi fericit.
           Aş vrea să uit tot ceea ce a fost,dar odată cu fiecare moment,amintirile se depun în sufletul meu.Nu e suficient să te ascunzi în spatele unor vorbe,care nu sunt puse la locul lor.E prea târziu pentru regrete,dar totuşi,prezentul e nesfârşit.
                   

You Might Also Like

34 Curioşi

  1. fiecare inger are aripile lui cu care sa se inalte la cer. Poti sa tai acele sfori, ele te impiedica sa zbori...lacrimile nu-si au rostu'...un zambet e tot ce conteaza :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de minunat .Uneori e bine sa invingi lacrima cu un zambet ,si sa poti sa-ti deschizi aripile pentru a putea zbura .

    RăspundețiȘtergere
  3. "Dumnezeu atarna de sforile cele mai subtiri lucrurile cele mai grele."

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu consider ca nu ar trebui sa avem deloc regrete!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce sa regreti ceva care te-a facut sa zambesti? Sau chiar daca nu te-a facut, face parte din tine, din amintirile tale. Lumea ar fi ingrozitoare daca lacrimile nu ar exista...

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai o scriitura foarte sensibila si frumoasa!
    Iti doresc o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevarul este ca pana la urma,toti suntem in niste momente critice in viata.Ceea ce toti ar trebui sa facem,este sa trecem cu brio peste ele:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Suferinţa e una din condiţiile vieţii. Fără ea nu am aprecia iubirea sau fericirea.

    RăspundețiȘtergere
  9. cuvionte extraordinare imi place mult adevarul din post

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu trebuie să regreți nimic.Până la urmă din fiecare greșeală avem de învățat câte ceva.Viața merge înainte,și viitorul e un cuvânt frumos,care trebuie trăit fără a privi înapoi.

    Anyway,speechless !

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai scris atat de putin si totusi cu atat de mult sens. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunat si iar minunat,dar pana la urma doar visele si iluziile ne fac mai frumoasa existenta!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact