>
Mine One Life

Confident.

09:09 Raisa
      Într-o cameră plină de obiecte care mai de care mai interesante,deşi totul e colorat,lumea mea e doar în două culori simple:alb şi negru.Culorile însemnând că eu sunt propiul meu confident,şi  totuşi aş vrea să mărturisesc tot  adevărul din lume..dar nu o pot face.Dacă aş putea,să îl spun..să scuip acea bucată de hârtie scrisă de zeci de persoane în mine..cu siguranţă aş face-o.Dar,din păcate,pe nimeni nu mai interesează acest lucru.Suntem presaţi de căldură,mulţi dintre noi chiar leşină,dar nimeni nu se gândeşte să deschidă geamul.Privim în reflecţia lumii,cum totul se sufocă..prin mâinile noastre.
       Deşertul nostru devine din ce în ce mai sec,cu mâinile uscate ne aşezăm şi privim cum nisipul se scurge,uşor,şi iar luăm în palme nisip,dar cel mai probabil vom rămâne doar cu o urmă..intensă şi murdară,deoarece l-am ţinut în mâinile noastre.Lumea dintre mine şi eu devine din ce în ce mai limpede,deşi lumea dintre eu şi tu devine din ce în ce mai tulbure.Nu mă speriu să înfrunt viitorul,pentru că în fiecare zi o fac,pentru că viitorul meu e unul de pe azi pe mâine.El mi-e scris,e făcut pentru ca eu,persoana mea să reziste în el.Ştiu că,acele stele care cad..nu pier,ci se îndreaptă spre un alt cer.
     Şi dacă am privi lumea imaginar,ce ar fi?Dacă am trăi într-o lume în care toate ar fi bune,oare nu ar mai exista şi o parte din  acel rău?E bine ca noi să ne avem pe noi confident,pentru că dacă spui tot ce ai de spus despre tine,cu siguranţă şi lumea va face la fel.Adevărul nu poate fi scos tot timpul la iveală,şi nu tot timpul se va face dreptate,dar totuşi speranţa nu va muri niciodată,iar optimismul nu ne va trăda,orice i-ai spune el te va ajuta să mergi mai departe!

You Might Also Like

31 Curioşi

  1. Foarte frumos...chiar m-a pus pe ganduri ceea ce ai scris!

    RăspundețiȘtergere
  2. -Ioana-Multumesc mult!Ma bucur ca am reusit asta.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos!:) Mie chiar nu mi-ar placea sa traiesc intr-o lume 'perfecta'. Imperfectiunea e cool!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. Această postare îmi transmite multe! Poate cu ea o să deschizi ochii acelor oameni care încă trăiesc pe altă planetă , care n-au habar de nimic. Îmi place mult cum ai vorbit :x

    RăspundețiȘtergere
  5. -Dee-Asa e:).Daca am fi perfecti am fi prea mandri,si oricum,orice ar fi nu exista perfectiune!

    RăspundețiȘtergere
  6. -Maaria-Poate..voi reusi!Multumesc mult>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place ce spui acolo:*! Ai miulta dreptate

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua,
    Va citim si urmarim blogul de ceva timp, indeajuns de mult incat sa avem bucuria si convingerea ca blogul dumneavoastra merita pe deplin, sa fie premiat cu ''Premiul Most Wanted Blog'' , datorita pasiunii, imaginatiei, talentului, originalitatii si creativitatii dumneavoastra, dar mai ales datorita valorii morale si educative pe care pagina dumneavoastra o promoveaza in blogosfera romaneasca! Va rugam sa ne anuntati daca acceptati premiul sau nu accesand acest link: Premiul MWB ! Puteti afla mai multe despre MWB, convingeti-va de seriozitatea si pasiunea noastra in a promova bloguri de calitate! Ati primit premiul MWB, pentru ca unul dintre autorii nostri v-a recomandat cu placere!
    ''MWB nu cauta faima,nu cauta cifre si nici statistici ,cauta valoarea,originalitatea ,talentul si pasiunea, iar asta face oricine accepta premiul MWB si mai ales cei ce aleg sa devina membrii sau autori ai echipei MWB, pentru ca stim ca dincolo de bloguri vorbeste viata!''

    RăspundețiȘtergere
  9. -LittleThougts-Ma simt foarte onorata sa primesc acest premiu,multumesc din suflet!Promit ca nu va voi dezamagi nici de acum in colo!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. -Maria S.-Ma bucur foarte mult ca iti place!:)>:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Ti-am mai spus vreodata ca tu imi redai optimismul din mine pierdut de ceva timp?Ca si eu gandesc la fel ca tine ,insa desi sunt aproximativ identice gandurile noastre cel putin eu nu ascult de mine ..ascult de gandurile tale asternute aici pe blog?
    Daca nu ti-am spus asta inseamna ca am facut-o acum :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Mda,optimismul a fost mereu cel care ne-a indreptat spre suprafata,spre lucruri mai bune.Sa nu uitam sa ne bucuram corect de viata,stiind ca zimbetul e o forma de speranta !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Interesant blog,frumos tot ceea ce postezi aici,felicitari.
    Respectele mele!

    RăspundețiȘtergere
  14. -Tic ! Tac !-Ma bucur ca faci asta!:)):D

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai foarte mare dreptate.Persoana noastra e singura in care mai putem avea incredere.

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitari! Chiar ai reusit si de data asta sa iti faci cititorul sa simnta ce-a ce ai scris Tu!

    RăspundețiȘtergere
  17. Asa este poate in unele parti se ascunde un alt adevar neprevazut sau neasteptat ..dar in orice caz adevarul mereu iese el la iveala!:)Imi place tot ce scri,felicitari Raisa. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. o lume perfecta este aceea care are defecte...fara defecte nu ar exista perfectiune...fara minciuni, nu ar exista adevar...o lume mincionoasa este una plina de adevar...problema e ca tr. gasit :) adevarul este o comoara, pe care din pacate, multi o ingroapa...

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact