>
Umbra in lumina

Umbră în lumină.[10]-2.

16:10 Raisa
                 Capitolul 10:Învinsă.Partea a 2-a.
          Din perspectiva Sarrei.
       Roşu,alb,roşu,negru,violet..ba nu,nu e roşu,e albastru.Erau culori care mă cuprindeau în timp ce eu încercam să-mi dau seama unde mai exact mă aflu.Puţină linişte,după care nişte sunete ciudate,pâlpâieli de aparat şi..m-am trezit.Eram într-o cameră de spital,conectată la nişte aparate care îmi stabileau pulsul inimii.Pe măsuţa de alături aveam jurnalul.Oh,acel jurnal prăpădit care mi-a dat atâtea bătăi de cap!
         Pe uşa din faţa mea au intrat dintr-o dată Michelle şi Dan însoţiţi de un doctor care tot bolborosea ceva,mai exact că sunt bine,ca pot fi externată acum,şi că voi avea nevoie de o perioadă liniştită,poate o vacanţă la mare,sau lângă Ocean.
         -Heyy Sarah!Cum te simţi draga mea?Mai bine?Haide,îţi facem pachetul şi mergem acasă.
         -Acasă?Unde e Robert?
         -Robert nu se simte prea bine..şti,e cam deprimat.
         -Trebuie să îl întreb ceva urgent.Dar mai întăi,haide să mă ajutaţi să mă pregătesc.
          Eram îmbrăcată într-o pijama care atârna pe mine,cred că cu vreo 2 sau 3 mărimi mai mari,decât a mea.Michelle mi-a luat punga în care aveam hainele,iar pe uşă a intrat mama cu cheile de la maşină.A venit să-mi explice ceea ce am păţit,mai exact că am suferit un şoc termic.Mi-a spus că,nu sunt pregătită încă să-mi spună şi restul,dar cu siguranţă era ceva urgent.
         -Mamă,eu trebuie să ajung la Robert.Aa,da.Michelle,te rog,dă-mi jurnalul acela de pe măsuţă.
      -Jurnalul?Nu,Sarah,acela îl voi ţine eu o vreme.
      -Dar mi-l trebuie!Te rog,Michelle.
      -E spre binele tău.
      Ajungând acasă,am luat repede telefonul ca să-l sun pă Robert.Să-i spun că vreau să ne întălnim urgent.Problema era alta:Robert avea telefonul închis.Cum obişnuiam,m-am aşezat pe pervazul geamului,şi cu mâna în creştetul capului mă gândeam ce să fac ca să dau de Robert.Dintr-o dată,am auzit uşa camerei trântindu-se.
      -Sarah!Iubito,te simţi bine?Cât mă bucur că ai ieşit de acolo!
      -Robert!De ce nu ai venit să mă vezi?Uite ce e.Am ceva foarte important să-ţi spun.
      -Fă-o,atunci.
     -Robert,explică-mi şi mie ce înseamnă toate astea?
       I-am întins jurnalul.Mai exact prima filă de jurnal.Am reuşit s-o conving pe Michelle să mi-o împrumute.
      -Sarah,situaţia e că,eu..mai demult eram îndrăgostit de Maya.
     -Văd şi eu.Doar că asta s-a întâmplat îînainte de moartea Elisei.Erau cele mai bune prietene.Şi nu mi-a zis nimeni nimic.
     -Nu prea cred.Nu cred că tocmai Elisa a scris în acest jurnal.Ea nu ştia de relaţia dintre mine şi Maya.Cred că acest jurnal a fost făcut de o persoană anume de a te introduce în eroare.Uite,Elisa nu obişnuia să facă feţe zâmbăreţe lângă titlu,ci numai inimioare.
      Şi aşa era.Acum îmi dădeam seama că,nu Elisa a scris acel jurnal.Ci o persoană care vroia ca eu să fiu rău.Am sărit de gîtul lui Robert,şi i-am dat un sărut în semn de mulţumiri.
       -Trebuie să mă ajuti,să descopăr cine a scris jurnalul,Doar aşa voi putea găsi criminalul.Spunându-mi acestea,m-am dus şi desprinzându-mi părul,l-am îmbrăţişat.Mi-am luat o geacă albă,deoarece vroiam să plecăm acum.Se uita pe geam,îngândurat.Cu siguranţă doar el putea să-mi spună ce mi s-a întâmplat cu adevărat,şi doar el putea să nu mă mintă în legătură cu acel jurnal.Trebuia să aflu cine era acel om care,m-a făcut să sufăr şi să îmi dea atât de gândit.
                                                         
  
  
  

You Might Also Like

25 Curioşi

  1. Foarte interesant!Ma intreb ce va urma,si cine e acel om misterios care a scris jurnalul:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. -Lor3-O sa vezi asta.:)Doar rabdare..:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma intrebam daca vrei sa facem schimb de bannere:d
    Eu oricum te pun la mine:d

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. -Denisa-Da,desigur ca vreau!Si multumesc mult,iti voi prelua si eu bannerul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Umbra In Lumina, Is the Best, asteptam si continuarea, felicitari pentru ce ai reusit sa scri:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mai interesant :-? acum sa aflam cine a indus-o in eroare :-ss ;)) Foarte frumos! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesant. Ma astept la o persoana, dar sper sa nu fie ea. Imi place mult <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Pacat ca nu exista si un serial cu postarile tale pentru ca cu siguranta ar fi o telenovela de succes! :d

    RăspundețiȘtergere
  10. -Goda-;;) Chiar crezi?Multumesc frumos!:D

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact