>
Confesiuni Our world

Când trandafirii plâng în urma ta.

09:30 Raisa
         Mă uitam la tine,cum plecai fără să îţi iei rămas bun,poate într-un mod subit,poate prea repede pentru ca eu să înţeleg că te-am pierdut.Dar,roagă trandafirii să-ţi spună povestea vieţii mele.Spune-i cerului să oglindească tot ceea ce am simţit când ai plecat.Nu mai pot prinde aripi acum,dar gândul de resemnare e unul prea trist.Sunt doar eu şi ecoul meu,care repetă de fiecare dată ceea ce am de zis.Aş fugi după tine,dar nu ştiu ce drum ai ales.
       Palmele mele pot cuprinde acum doar petalele uscate de trandafiri.Şi-au aplecat capetele în urma ta..poate că le este dor.Umbrele dansează un vals trist în spatele meu,reflectă ceea ce noi am făcut până ce tu,ai plecat.Prezentul e un trecut presărat cu amintiri,şi eu acum trăiesc in prezent.Paşii mei au rămas ascunşi în umbra ta,doar într-o umbră,aşa cum şi petalele de trandafiri au presărat drumul tău,dar vântul rece al nopţii le-a suflat departe.M-ai închis într-o lume care e greu de înţeles.Credeai că e uşor să vezi porţiuni de suflet licărind într-o călimară?Deşi te simt aproape,între noi e un perete mult prea dur pentru a fi doborât.Poate ar fi mai bine să uit..
     Şi dacă visez,şi dacă trăiesc într-o lume doar a mea,trandafirii îmi pot spune povestea.Un trandafir semnifică un suflet,răvăşit de realităţile trecutului.Dar,totuşi chiar contează dezgroparea aceleiaşi hârtii pline de murdărie şi praf?Pot trăi şi în prezent,şi acest prezent..e fără tine.

You Might Also Like

25 Curioşi

  1. "Un trandafir semnifică un suflet,răvăşit de realităţile trecutului." Absolut superb :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos. M-ai uimit cu aceata postare :O!

    RăspundețiȘtergere
  3. -Tadotakii.-Ma bucur mult ca iti place>:D<!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce e frumos e frumos, dar cea ce ai scris tu nu este frumos. Este foarte foarte frumos, mi se pare ca ai foarte mult talent.

    RăspundețiȘtergere
  5. -Denisa Irina-Cu siguranta asa voi face:)

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-a placut foarte mult ceea ce ai scris,superb!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Absoult minunat..trandafirii semnifica si ginasie,sentimente impartasite,si sper ca si la tine va fi asa..meriti sa fi pe deplin fericita!<3

    RăspundețiȘtergere
  8. -Roxy.-Multumesc frumos!Si tu meriti asta!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de frumos !
    Asa este..cu cat privim in trecut cu atat mai mult nu vom vedea ce ne asteapta in prezent ! :*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact