>
Umbra in lumina

Umbră în lumină.[6]

09:00 Raisa
 Înainte să încep acest capitol,aş vrea să vă urez tuturor SĂRBĂTORI FERICITE,multă pace în suflet şi un Crăciun cât mai frumos alături de cei dragi!:)


                         Capitolul 6:Un nou început
 Au trecut 2 săptămâni de la moartea Elisei,iar eu eram parcă mai liniştită.Nu prea luam în serios acea scrisoare,gândul meu de răzbunare dispăruse,acum vroiam să încep o viaţă nouă,şi să uit de Elisa.În acele două săptămâni,m-am apopiat foarte mult de Michelle,şi..începusem să mă îndrăgostesc de Robert.Toţi aveau grijă de mine,dar prin egoismul meu nu-i lăsam să se apropie.Eu cu Michelle eram acum foarte apropiate,dar nu puteam avea încredere deplină într-o fată pe care Elisa o detesta în adevăratul sens al cuvântului.
  În timp ce mergeam la şcoală,am văzut-o pe Michelle plângând în faţa laculuii.M-am apropiat de ea,şi am întrebat-o în şoaptă:
  -Michelle,draga mea ai păţit ceva?
  -Sarah,nici nu poţi să crezi..am..
  -Ai..?
  -M-am certat cu Dan!A spus că mă urăşte şi că nu mai vrea să mă vadă niciodată!Că mă detestă..
  -Stai..stai puţin.Întâi linişteştete.O să mergem,o să vorbim cu Dan şi o să rezolvăm problema,vei vedea.
  -Eu nu vin..nu vreau să-l mai văd.
 Mi-am luat geanta şi am plecat.M-am grăbit să ajung cât mai repede ca să-l pot prinde pe Dan la şcoală.Era pe coridor,şi se uita în gol.
  -Dan,uite ce e..ştiu că tu şi Michelle aţi fost foarte apropiaţi,şi de asta..
  -Sarah,vreau să-ţi spun ceva..te iubesc!
  -Poftim???
 În acel moment Dan s-a repezit şi m-a sărutat.Eu mă smuceam,dar era inutil.Imediat,Robert şi Michelle au apărut după colţ,ne-au văzut după care au ieşit repede.Oare i-am pierdut pentru totdeauna?

You Might Also Like

14 Curioşi

  1. Prima la comm! <3 ;)) E de-a dreptul waau :o ce sfarsit,mai vrem. :) Craciun Fericit si tie Raisa si toate cele bune! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu astept continuarea si urmaroarele cintinuari pana imi zici 'am scris o carte' :d Iti doresc cat mai multe postari sa ramanem mereu parteneri si sa reusesti sa-ti indeplinesti tot ce iti dorest. :) Craciun fericit! :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. -Goda-Multumesc si Craciun fericit si tie!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. -C.L.M-Multumesc!Craciun fericit si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Craciun fericit!!!Vreau sa stiu ceva.Care e mai dragut Dan sau Robert? :>

    RăspundețiȘtergere
  6. -Deea-Depinde care iti place tie!Poti sa-i vezi dand la eticheta romanului,la inceput sunt personajele.Dupa mine,Robert e mai dragut:x:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi palce de David :D dar nu vad nici un Dan :-??

    RăspundețiȘtergere
  8. -Deea-Am gresit numele lui:)).Era defapt Dan:D

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact