>
Umbra in lumina

Umbră în lumină.[5]

15:12 Raisa
 Capitolul 5:Scrisoarea
Când am auzit cuvintele Mayei am crezut că glumeşte.Nu avea cum să aibă o scrisoare de la Elisa,dacă Elisa era întradevăr moartă.
 -Maya,hai lasă glumele proasate.Zi-mi adevărul.Ce s-a întâmplat cu Elisa?
 -Sarah,ţi se pare că în momentul ăsta am chef de glume?Vi sau nu cu mine să-ţi arăt scrisoarea?
 Robert m-a prins de mână şi dintr-o dată mi-a dat drumul din braţele lui.Am fost în braţele lui Robert,fostul iubit al prietenei mele cele mai bune.Oare era cum se cade să-i fac una ca asta?
 Am urmat-o pe Maya până în faţa casei ei.Era o casă mare,şi luminoasă pe dinafară,dar întunecată pe dinăuntru.
  -Am să aştept aici..e mai bine să..
  -Haide înăuntru,nu e nimeni acasă.
 Am făcut un pas speriată,după care mi-am dat frâu liber nerăbdăari.Maya m-a luat de mână şi am urcat pe scări,până la camera ei.S-a aplecat în genunchi,şi dintr-un cufăr prăfuit(sau cel puţin aşa arăta a fi) a scos o scrisoare,parcă noua de altfel.
  -Citeşte-o,sunt ultimele cuvinte ale Elisei pentru tine.
 Am deschis încet plicul,şi am început,cu greu să citesc scrisoarea:
  ,,Dragă Sarah,
Când vei citi această scrisoare,probabil nu voi mai fi.Dar,să nu cumva să plângi.Ţi-am promis că nu te voi dezamăgi niciodată,nu?AM fost silită să scriu această scrisoare,sub privirle brutale ale ucigaşului meu,care acum e în libertate.Să şti că,ai o misiune foarte grea de îndeplinit.Vreau ca tu,Sarah,prietena mea cea mai bună să descoperi acel criminal care,poate din prea multă ură a luat viaţa cele mai bune prietene ale tale.Nu pot să-i dezvălui numele,am pistolul la tîmplă.Tot ce te rog este ca,atunci când vei citi această scrisoarea să nu plângi.Am încredere că Maya ţi-o va da,am lăsat-o în cutia ei poştală.Te rog,fă asta pentru mine!
                                                                                                           A ta prietenă pe veci,Elisa"
Am rămas încremenită.Elisa a fost ucisă şi silită să scrie o scrisoare,în care,chiar ucigaşul o îndeamnă să scrie acele cuvinte.Numai puteam spune nimic,dar,i-am promis în gând Elisei că ucigaşul nu va pieri în libertate,ci sub gratiile reci ale închisorii.
  -Ei,Sarah,ce vei face acum?
  -Maya,am o promisiune foarte grea, de îndeplinit.
  

You Might Also Like

18 Curioşi

  1. Deja la a 5-a parte ai ajuns? :d Si de acord cu ceilalti...devine tot mai interesant. Design superb!

    RăspundețiȘtergere
  2. -Goda-Multumesc mult.Designul l-am facut asa deoarece se apropie sarbatorile,desi caracterizeaza mai mult un peisaj de iarna,dar e reprezentativ pentru acest blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept nextul!Sunt foarte curioasa!Frumos acest capitol,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. -Lor3-O sa vina in curand si nextul.Samabata aceasta este capitolul 6.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a placut mult! si inca ne tin in suspans ;)) Oare cine e criminalul ?! asteptam...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce interessant, oare cine e ucigasul:))? Eu deja mi-l imaginez :-s.

    RăspundețiȘtergere
  7. e super abia astept sa aflu ce s-a intamplat

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact