>
Umbra in lumina

Umbră în lumină [4].

09:26 Raisa
                                     Capitolul 4:Rutina
Eram cu moralul la pamant.Trei zile,iar Elisa nu aparea.Stateam cu televizorul aprins în speranta ca,o sa se afle ceva de ea.Intr-o dimineaţă rece de toamnă,după o săptămână de la dispariţia Elisei,s-a auzit la ştiri că o doamnă care se plimba cu căţelul,în apropierea parcului central a găsit o fată moartă,îngropată.
   Nu puteam să mai vorbesc,să mai mănânc să mai respir.Părinţii ei mi-au dat telefon că au mers la morgă să recunoască cadavrul.Era al Elisei.Mi s-a făcut rău.Ştiam că era doar vina mea că Elisa a murit.Sau poate că nu era vina mea,era a criminalului cu sânge rece care a omorît-o cu o aşa brutalitate.Eram terminată,distrusă.Cea mai bună prietena a mea a sfârşit aşa di cauza neglijenţei mele.Stăteam şi plângeam.Nu puteam face nimic mai mult.
  -Elisa!!Ai spus că nu mă vei dezamăgi niciodată.De ce ai făcut-o acum?Pur şi simplu...de ce?Iartă-mă,dar nu voi putea veni la înmormântarea ta,nu pot să văd asta..te-am iubit Elisa.Erai cea mai mare parte din inima mea.
   Acţiunile se petreceau într-un ritm aşa de lent.Nu m-am dus 2 zile la şcoală.Când în sfărşit m-am hotărât să ies din casă,parcă şi aerul mă sufoca.Trecând pe lângă casa Elisei,îmi aminteam vremurile frumoase mâncând îngheţată sau ieşind la un suc.Ajunsă la şcoală,totţi colegii au sărit pe mine:
  -Sarah,imi pare rău!Să şti că te compătimesc.
  -Parcă v-ar păsa vouă!Nici nu ştiţi ce mult mă doare.
  -Sarah,îmi pare nespus de rău!Să şti,spuse într-un final Michelle cu o voce rece şi subţire.
  -Mai scuteşte-mă!Hai,pleacă cu Dănuţ al tău şi lasă-mă pe mine în pace!
  Îmi făceam loc printre ei şi mă simţeam cuprinsă de milioane de atomi sufocându-mă.Singurul care nu zicea nimic era Robert.S-a ridicat din bancă încet,cu capul plecat,m-a prins de mână si a şoptit:
  -Sarah,dacă aş putea să..
  -E numai vina ta.Din cauza ta Elisa nu mai trăieşte!Dacă nu o părăseai..ar fi..
  -Nu mă critica acum!E prea târziu.
  Neştiind ce să mai fac am izbucnit în plâns.Robert mi-a luat capul în palmele lui,dar nu am apucat să spun ceva,deoarece Maya a intrat ca o furtună în clasă,peste noi doi.
  -Sarah,am găsit o scrisoare de la Elisa pentru tine!
   
    
    

You Might Also Like

22 Curioşi

  1. nu vroiam sa moara:((
    dar povestea asta e foarte interesanta :-?
    astept continuarea :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Adooor cap asta.
    Oare ce scrie in scrisoare.
    vreau NEXT .. plsss :)
    xoxo Maddie

    RăspundețiȘtergere
  3. WooW! Super frumos....M-ai fakut curioasa...abia astept continuarea sa vad ce scrie in scrisoare:X
    Superb:X

    RăspundețiȘtergere
  4. -Gabriela-O sa vina in curand si capitolul 5.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesant capitolul.Ne tii in suspans.Abia astept sa vad ce-o sa se-ntample si ce scrie in scrisoare.Cat despre Elisa,nu vroiam sa moara..chiar imi placea de ea:(.

    Interesant capitolul.Felicitari!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. -Lor3-Multumesc mult.Ma bucur ca acest capitol isi face efectul.:)

    RăspundețiȘtergere
  7. -Florea-Da.In curand va veni continuarea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Continuarea asta ma duce cu gandul la "Pretty Little Liars." ;)) ..iar ne-ai lasat asa :( sper ca vom afla mai multe cat mai curand. :x Bravo! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. am citit si celelalte capitole. destul de interesant. bravo!
    astept continuarea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Spuneai ca o sa postezi o data pe saptamana cate un capitol? :-s Poate acum ca vine vacanta ai mai mult timp, si postezi mai des :D
    Este superba <3 Felicitari>:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. -Roxy.- Asa si trebuie,asta este suspansul.O sa aflati miercuri ce e in scrisoare..:)

    RăspundețiȘtergere
  12. -Găgăuţă-Daca vreti voi,voi posta de 3 ori pe saptamana.Vad ca va place foarte mult si ma bucura asta.Multumesc mult,promit ca urmatoarele capitole sa fie foarte interesante:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi pare rau ca n-am reusit sa mai citesc...insa astazi le voi termina :)) sper...
    Oricum, despre fic este interesant, trist, din cauza ca Elisa a murit si palpitant :)

    RăspundețiȘtergere
  14. owo nu ma asteptam la asta chiar ai spus adevarul in legatura cu suspansul :))

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact