>
Umbra in lumina

Umbră îm lumină.[7]

10:00 Raisa
            Capirolul 7:Cine e alesul? 
M-am smucit repede din braţele lui Dan şi am luat-o la fugă după Michelle şi Robert.Era inutil să mă sărut cu Dan,deoarece îl iubeam aşa de mult pe Robert!Michelle îmi era cea mai bună prietenă,nu puteam să-i fac asta!Doar o trădătoare ar face-o..iar eu..nu sunt aşa ceva.În celălalt capăt al coridorului Michelle şi Robert vorbeau destul de aprins:
  -Ţi-am spus Michelle,ţi-am spus..Dan nu e de tine.
  -Robert,Dan şi Sarah nu ar face aşa ceva!
  -Michelle,uneori eşti prea bună.Nu mai vreau s-o văd pe Sarah niciodată..nici măcar în clasă.O URĂSC!Ba nu..nu o urăsc.
 Am fugit,şi i-am prins din urmă.Michelle a fugit la mine,iar Robert s-a întors şi a plecat,cu un pas încet.Umerii îi tremurau,iar mie îmi bătea inima atât de rapid,încat nu-i puteam număra bătăile.
  -Sarah..ce s-a întâmplat?Îl placi pe Dan?Trebuia să o spui de la început..atunci nu mă mai chinuiam cu el..şti..
  -Robert!!!Opreşte-te!Nu pleca..te implor.Am să-ţi spun ceva.
  -Ce e,Sarah.Ce vrei să-mi mai spui acum?
  -Între mine şi Dan nu s-a întâmplat absolut nimic,nu pe el îl iubesc..nu..
  -Haide cu mine până afară,şi eu am să-ţi spun ceva.Michelle ne poţi lăsa singuri un moment?
  M-a prins de mână cu o brutalitate de neînchipuit.Mă durea mâna,dar nu puteam să scot o vorbă,era atât de caldă.
  -Sarah,nu  suport să te văd în braţele ăluia.Şti..eu m-am îndrăgostit de tine.Şi nu pot să văd asta.Dacă vrei să nu mă mai vezi niciodată,spunemi-o!Dar  te rog.fă o decizie corectă!
     M-a luat în braţe s-a întors, şi..a plecat.Acum eu trebuia să aleg.Eram pusă între ciocan şi nicovală.Robert,cel mai popular băiat din şcoală sau Dan un skater simplu,dar foarte drăguţ?Pe cine plăceam cu adevărat?

You Might Also Like

16 Curioşi

  1. de cele mai multe ori in viata trebuie sa alegem.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dan e mai dragut!!!Si incearca sa scrii putin mai mult ca sa fie un suspans mai mare >:))

    RăspundețiȘtergere
  3. -Deea-Multumesc de propunere!O sa scriu mai mult de acum,promit!:):x

    RăspundețiȘtergere
  4. ====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

    Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
    -Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
    Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

    *Gandurile lor merg catre tine!

    -La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. - balantza.com
    -

    -Sa aveti un 2012 cu sanatate, fericire si realizari! LA MULTI ANI!
    RobertN - http://acrilice-pointpen.blogspot.com/

    -Fie ca acest Nou An, sa va aduca in viata multa bucurie, implinire sufleteasca si multa dragoste, LA MULTI ANI! Lavi H.
    http://lavii-osperanta.blogspot.com/


    Fie ca 2012 sa va aduca de 2012 ori mai multe bucurii si impliniri. La multi ani!! !!! Flyerboy
    http://gabyzmb.blogspot.com

    2012 Sa va aduca tot ce va doriti,sa fie un an plin de fericire,sperante si mangaiere din partea celor dragi!
    Raisa
    www.newcomiclife.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. ====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

    Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
    -Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
    Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

    *Gandurile lor merg catre tine!

    -La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. - balantza.com
    -

    -Sa aveti un 2012 cu sanatate, fericire si realizari! LA MULTI ANI!
    RobertN - http://acrilice-pointpen.blogspot.com/

    -Fie ca acest Nou An, sa va aduca in viata multa bucurie, implinire sufleteasca si multa dragoste, LA MULTI ANI! Lavi H.
    http://lavii-osperanta.blogspot.com/


    Fie ca 2012 sa va aduca de 2012 ori mai multe bucurii si impliniri. La multi ani!! !!! Flyerboy
    http://gabyzmb.blogspot.com

    2012 Sa va aduca tot ce va doriti,sa fie un an plin de fericire,sperante si mangaiere din partea celor dragi!
    Raisa
    www.newcomiclife.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Fie ca anul nou sa-ti aduca mai multe zambete decat impotriviri, mai multe reusite decat infrangeri si mai multe impliniri decat te-ai gandit vreodata. LA MULTI ANI !:x

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-a placut muult! <3 o citesc si pe urmatoare imediat :-x

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact