>
One Life Woman

Planeta inimii mele.

15:45 Raisa
Sufletul meu va fi mereu o scrisoare anonima.Probabil pentru ca sunt eu mai ciudata,am diferite stari,schimbatoare.De aceea nu vreau sa stie nimeni ca eu m-am nascut intr-un corp care nu mă prea suporta.Oceanul fara de mal al inimii mele poartă zilnic zeci de corabii care se indreapta cstre imensul orient,orient al comorilor.Poate ca şi creierul meu este un adevarat continet in care traiesc şi cresc zeci de neuroni,cu familiile lor.Nu sunt vizibili,dar eu ii simt cum imi controlează fiecare miscare pe care o fac acum.
    Sentimentul tristetii pe care eu o manifest,vizibil de altfel poate fi considerat un vulcan,iar fericirea o mare zbuciumata,cu valuri imense care strapung malul irascibilitatii.Copilul din mine gaseşte de fiecare data o scoica,se bucura,deşi nu e singura din acel ocean,mai sunt cateva sute de mii.Zambetul sunt valurile din marea fericirii,iar sclipirea din ochi scoicile cu care copii se joaca,cautand altele noi.Lacrima este lava care o erupe vulcanul,iar priviriea trista daunele pe care acesta le face.Mereu mi-a fost oferit mult,dar am vrut si mai mult,ca totul sa fie perfect.Sunt perfecţionista,si imi place asta.
     Putem privi viata in mai multe feluri,iar eu astazi am hotarit s-o privesc precum o priveste un copil.O planeta mare,care ascunde in ea multe minunatii pe care doar o viata de om permite să fie descoperite.
   

You Might Also Like

15 Curioşi

  1. "sufletul meu fa vi mereu o scrisoare anonima" :)
    interesant felul in care te-ai jucat cu niste cuvinte simple

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador fraza asta: ,,Oceanul fara de mal al inimii mele poarta zilnic zeci de corabii care se indreapta spre imensul orient,un orient al comorilor". O postare superba si foarte reusita.Felicitari!:-*

    RăspundețiȘtergere
  3. cel mai frumos, sa privesti viata prin ochii unui copil!

    Ti pup!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. -C.L.M-Asa e..fara griji,probleme sau ceva de genul asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. "Copilul din mine gaseşte de fiecare data o scoica"...e bine de stiut k in viata mereu va mai fi inca o speranta....

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos tot ce ai descris.Si nu esti singura "ciudata".:) Mereu se gasesc starile alea si uneori nu le poti descrie.M-am regasit intr-un fel in cateva randuri!Bravo,mi-a placut mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. -Roxy.-Multumesc frumos!Viata prin ochii unui copil..:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-a placut mult de tot cum ai scris si cum ti-ai ordonat cuvintele in sensuri pe care cititorul sa le simta. Tu reusesti sa schimbi realul in ireal, sa transformi o lume pe care o cunoastem, intr-un loc cu multe secrete. Imi place si cum te-ai descris pe tine.:)
    Frumos:X

    RăspundețiȘtergere
  9. M'am regasit pe mine,in postarea de mai sus.De multe ori m'am impidicat de problema ca sunt eu mai diferita,ciudata,avind diferite apucaturi pe care putini le inteleg corect.Nu pot sa-ti spun altceva decit "Tu-esti o alta lume,profita de ea si creeaz'o asa cum iti place tie".

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact