>
Craciun Romani faimosi

Old country,new people.

13:44 Raisa
 Se apropie sărbătorile.Mai avem încă 8 zile până la Crăciun.Cred că toţi ne găsim ceva de făcut acum,mai ales cântăreţii care dau nenumărate concerte pentru a câştiga ceva bani (fără număr,fără număr).Însă,am rămas cu gura căscată când am auzit că Ştefan Hruşcă vine în România doar pentru a da concerte.Ştiu că toţi avem modalitatea noastră de a face bani,but get a life!Zău aşa..Cred că e cel mai bun exemplu pentru ,,Românul fidel".Cred că cu toţii ştim că s-a mutat în Canada.Eii,dar ce s-a gîndit el?S-a gândit ca,de Crăciun să vină în România şi să  îşi umple conturile,după care să plece înapoi de unde-a venit.AŞA NU!
  Spre deosebire de acest ,,român extraordinar de fidel" avem şi oameni cu care să ne mândrim.Exemplu e unul clar şi sigur..ALEXANDRA STAN.Deşi nu mă dau în vânt după muzica de club şi prefer mai mult cântecele simple,dar cu o profunzime de nedescris,această fată m-a impresionat din toate punctele de vedere.A avurt un succes extraordinar cu piesa ,,Mr. SaxoBeat" ,şi se mândreşte cu ţara ei.Mai sunt şi unii români care ştiu să-şi aprecieze ţara,ceea ce e bine,un lucru bun.Ne putem mândri şi cu  tradiţiile noastre de Crăciun au rămas aceleaşi.Atâtea reclame colorate de Crăciun mă fac să delirez..defapt cred că tot ce e pe la tv  te face să delirezi.Cel puţin,Romtelecomul s-a gândit să adauge nişte reclame cu colinde de Crăciun,iar vodafone-ul a încetat cu bebeuluşii.Acum s-au gândit că simţi bucurie şi când primeşti şi când dăruieşti.Mi se pare un gest foarte drăguţ.
   Am scris această postare penru că,în curând vine Crăciunul.Şi,deşi nu aş rata ocazia să plec din ţară,eu o iubesc,pentru că mai există oameni minunaţi care îi vor duce faima mai departe.Dupa cum am spus ,,Old country but new people."

You Might Also Like

11 Curioşi

  1. Aoleu. Nu Hrusca ...te rog. Eu nici acum nu stiu ce e ala Ler . Sa fim seriosi. Mare patriot. Vine, canta colinde , ne ia banii si pleaca !

    RăspundețiȘtergere
  2. -Flyerboy- Exact cum zici tu.Mie una mi-e silă..

    RăspundețiȘtergere
  3. nici eu nu ma dau in vant dupa Alexandra, dar :-??

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesant:) Ca veni vorba de Craciun! Sunt nerabdatoare si cred ca si tu, dar mai nerabdatoare sunt in continuarea povestii tale minunate! Ai castigat un loc in sufletul meu cu minunata ta poveste:X Abia astept si sper ca s-a rezolvat problema ta:( Sper ca totul sa fie bine:)
    Te pupik:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. acum nu as vrea sa spun ca sunt de partea domnului Hrusca, dar daca nu el, atunci cine sa ne cante noua colinde?? da e adevarat, vine in tara numai in perioada asta, dar eu cred ca merita banii! si pe langa asta ne dovedeste ca el de sarbatori se simte cel mai bine inconjurat de ai lui, de noi, romanii.
    ar putea sa cante si in strainatate, si poate ar castiga mai mult ca aici, dar el alege sa vina ACASA.
    eu spun ca ar trebui sa ne mandrim cu el!
    imi pare rau dar eu pe Alexandra, Inna si toate cate mai sunt nu pot sa le suport! imi pare rau. fiecare cu ce-i place.
    o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. nu stiam ca nenea hrusca s'a mutat in Canada.. in orice caz.. daca el se simte mai bine acolo si totul este in regula si o duce bine, de ce sa'l criticam noi ?..
    cat despre alexandra, nici mie nu imi place muzica de club, dar imi place faptul ca romanii au cam cele mai bune mixuri

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici eu nu sunt moarta dupa muzica de club,dar ai dreptate aici.Cat despre Stefan Hrusca,nu stiu ce sa zic:-j.Sunt te parere ca ar trebui sa vina mai des la noi,nu numai de Craciun.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact