>
Leapsa

Leapşaa.

14:39 Raisa
 Am primit o nouă leapşă,de data aceasta de la Kyky.Mulţumesc mult Kyky:).
1.Un banc despre Moş Crăciun.
 Nu prea mă pricep la bancuri.:))


2.Să spunem că ţi se îndeplinesc trei dorinţe în ziua de Crăciun.Ce dorinţe ai vrea să-ţi fie îndeplinite?
Singura dorinţă pe care o am este să fiu fericită.:)


3.Ce cadouri ai vrea să primeşti?
În primul rând nişte cizme pentru că bocancii pe care îi am sunt vai de steaua lor.Aş mai vrea o tabletă PC sau Samsung:)).E visul meu de un an jumate.Şi aş mai vrea un căţel,pe care îs sigură că nu le-aş da voie părinţilor să-l ia.


4.Poţi să alegi să ţi se facă un cadou de la o persoană iubită,dar nimic material?
O vorbă bună,o laudă etc.Sunt moartă după aceste laude,dar care desigur,sunt spuse din inimă.


5.Mai crezi în Moş Crăciun?
Din păcate..nu.Păcat,deoarece nu mai e acelaşi lucru când nu primeşti cadoul sub brad.:(


6.Ai făcut vreodată îngeri de zăpadă?
Desigur,şi nu odată.


7.Unde îţi petreci Crăciunul şi cu cine?
Acasă,cu toată familia.


8.La ce vârstă ai aflat cine îţi lasă cadouri sub brad?
La 7 ani.Prea devreme,nu-i aşa?


9.Împodobeşti tu bradul?
Da.


10.În sufletul tău mai există spiritul sărbătorilor?
Sincer,în adâncul sufletului, mai există acest spirit al sărbătorilor.


Dau leapşa oricui vrea s-o preia.:)

You Might Also Like

5 Curioşi

  1. Multumesc ca ai preluat-o!:) Sper ca te-ai bucurat in timp ce ai completat-o, sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. -◦kyky™♥◦-Cu mare placere.Chiar m-a inveselit in timp ce-o completam.Multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac raspunsurile. Ei, uite o leapsa creativa; imi place! :x Sper ca nu te superi daca o preiau si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. -Rose:)-Nu ma supar,nu am de ce!Multumesc ca o preiei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa leapsa. <3
    Hugs si Sarbatori fericite ! :*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact