>
Umbra in lumina

Umbră în lumină.[3]

09:10 Raisa
                         Capitolul 3.Pericol 
În ziua aceea pot să spun că m-am simţit mai mutl decât oribil.Aveam sentimentul că,atunci când Robert venise la mine,făcusem totul ca o trişoare.Şi de ce?Ca să-i satisfac nevoile prietenei mele.Trecuseră doua săptămâni de atunci,iar eu parcă pierdeam din dragostea care o aveam faţă de Robert,în timp ce Elisa putea să spună că era cea mai fericită.Era împreună cu Robert,mai îndrăgostiţi ca niciodată.
   Într-o după-amiază mohorâtă am primit un telefon care m-a şocat.Era de la Elisa,părea distrusă.Ne-am dat întâlnire pe un câm din apropiere şi m-am grăbit cât de repede posibil.Ajunsă în parc,am văzut-o pe Elisa singură,neliniştită şi tristă.
   -Salut,Sarah!Ce bine că ai venit!Am atâtea să-ţi povestesc!
   -Elisa,ce e?S-a întâmplat ceva?
   -Sarah,m-am despărţit de Robert.
   -Dar de ce?
   -Ascultă-mă Sarah.Maya m-a ameninţat că dacă,o să mai fiu cu Robert o să am mari probleme.Şi nu ştiu,părea să vorbească foarte serios.
   -Las-o-n colo Elisa!De când te iei tu după prostiile Mayei?Şti că nu vorbeşte serios.
   -Atât vroiam să-ţi spun.Ne vedem mâine la şcoală.Bine?
   -Elisa,ai grijă de tine.
   -Ţi-am spus,n-o să te dezamăgesc niciodată.
   Ne-am luat rămas bun.M-am îndreptat spre casă neliniştită,aveam un sentiment straniu.Pe chipul Elisei se citea o întristare,o apăsare.Când am ajuns acasă am sunat-o dar,ea nu răspundea.I-am dat 40 de SMS-uri,dar inutil.A doua zi la şcoală nu a fost prezentă la nici o oră şi nu a venit nici la întâlnire dimineaţa.Ceva se întâmplase.Simţeam asta. 
   A treia zi am primit un telefon de la părinţii Elisei.Era dispărută de trei zile,iar eu mă simţeam vinovată.Ce puteam să le spun?M-am întins în pat şi mă uitam în gol.Prietena mea era dispărută,iar eu stăteam cu mâinile în sân fără să fac nimic.Nu puteam bea şi înghiţi nimic.Unde era Elisa?

You Might Also Like

17 Curioşi

  1. Da.Sunt de acord cu Suflet de curva.Cred ca ai avea succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ziceai tu ca o sa ne ti in suspans! :O si suspansul a venit. ;)) Mi-a placut mult si partea asta!Go to write Raisa! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Oare ce se va mai întâmpla? Vrem nextul! Foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sunt de acord! Daca ati sti ce greu este sa publici o carte! Multi spun "Ce frumos!", dar cand e vorba de dat banii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos :X iuncepe sa imi placa blogul tau :d

    RăspundețiȘtergere
  6. Deea: Mi-e mia placut de cand am intrat prima oara...insa am impresia ca fata asta e venita de pe alta lume de are postari atat de frumoase :d

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult, este genial. Mi'a fost dor de minunatul tau blog:X

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei de ce nu mai scri :(? E trist sa lasi o poveste asa de frumoasa ...:o3.Te astept sa postezi ;x

    RăspundețiȘtergere
  9. Da ce-i cu tine de nu mai scri nimic? Ai racit? :d

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos....Offff!Cat suspans! Mai facut curioasa:)) Abia astept urmatoarea:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact