>
Umbra in lumina

Umbră în lumină [2].

16:59 Raisa
                                        Capitolul 2:Aroganţă
M-am trezit într-o fugă.Pereţii mi se păreau aburiţi de suflul dimineţii iar peştii mei se zbăteau ca şi cum ar fi vrut sa iasă din acvariu si să se sufoce.
   Mi-am luat repde micul dejun m-am îmbracat in hainele care mi-au fost la-ndemână si am fugit repede către casa Elisei.Deja am intarziat 5 minute si cum ei nu ii place să aştepte nu cred ca o voi mai prinde pe acolo.Din fericire se pare că am ajuns la timp.Elisa era îmbrăcată într-o salopetă albastră cu un tricou alb cu dungi negre.
  -Salut Elisa..scuze că am…
  -Nu-i nimic!..Si eu tot acum am ieşit din casă.Nu-ţi face griji.Se pare că ieşirea de ieri ne-a cam obosit.
  Ne-am grabit catre liceu.În faţa clasei stătea Michelle,o fată ciudată şi roscată care nu prea vorbeste cu nimeni doar cu hamsterul ei si cu colegul ei de banca, David.
   -Buna Michelle!Cum mai e treaba?
   -Buna Sarah.Buna Elisa!Se pare ca înca nu a ajuns David şi..
   -Aha..am înţeles.Ne mai vedem la cursuri!Pa pa! spuse Elisa nepăsătoare,dupa care mă trase de mânecă.
  -Elisa,ce-ai paţit?De ce ma tragi de mânecă şi de ce vorbesti aşa cu Michelle?
  -N-am chef de ea..mă plictiseşte.Si nu prea o suport din fire.
   Elisa nu era in apele ei.Ori era geloasă pe Michelle,ori era stresată fiindcă Robert nu o observase încă
  Am hotarat să o urmăresc mai atent şi, in timpul orei de sociologie am fost mai atenta la Elisa decât la profesor.Şi ea la rândul ei era atentă la Robert..care nici nu o băga în seamă.
   După ce ora se terminase,Elisa mă luă de mânecă,de data asta şi mai violent:
   -Sarah,te rog fă-mi o favoare.Nu ma baga in seama pentru moment,dute in bibleoteca si urmareste-l pe Robert.Te rog!
Nestiind ce sa-I spun..mi-am luat ghizdanul si am plecat catre bibleoteca.Elisei ii straluceau ochii se isi dorea foarte mult sa il urmaresc pe Robert..asa ca i-am promis-o.L-am vazut pe Robert stand in fata scarilor si m-am oprit.Il priveam indelung si nu stiam in ce directie s-o apuc,dar dintr-o data si-a intors privirea.                                           
-Ce faci aici Sarah?Tu?Cu cititul..?Niciodata!
-Eh..mai taci!De unde sti tu ca eu nu citesc?M-ai urmarit vreodata?
-Nu..dar..
-Ehee..ai dreptate.Defapt am venit aici pentru tine.
-Pentru mine??
-Exact…am vrut sa te intreb daca..daca sti cumva cum s s sa…
-Cum sa formatez laptopuri?Stiu.
-E-e-exact..Multumesc..atunci..poti veni d-diseara la mine s-sa..
-La ce ora?
-19:50.
  M-am ridicat si am luat-o la goana.Stiam ca m-am facut de ras..dar am facut-o totul pentru Elisa.Dar..acei ochi..imi ramaneau in minte.Zambetul acela siret a lui Robert parea ca un rasarit de soare in ochii mei..parul lui saten fluturand..OF!Ce prostii spun..nu poate sa imi placa de el..el..si ..Elisa..NU!E prea complicat,e prea frumos pentru mine.
    -Ei..?
    -Ei..
   -Ce a spus?
   -A spus ca vine la mine diseara sa imi formateze laptopul.Si tu o sa vi si o sa te prefaci ca nu sti nimic!
   -Inteligento!
  Am intrat amandoua in laboratorul de chimie.Robert statea langa Maya..o fata fitoasa si bruneta de la noi din clasa.M-am asezat la doua banci de el si m-am uitat insistent.Si-a intors capul catre mine si mi-a zambit.Mi-am ascuns privirile uitandu-ma in jos si schitand un zambet ascuns.
    Cum puteam sa ii fac asta Elisei?Cum puteam sa imi placa si mie in acelasi timp de Robert?Nu..nu ii puteam zice..nu puteam sa pierd prietenia cu ea pentru un tip popular care nici macar nu ma baga in seama.
     Cursurile s-au terminat..asa ca eu si Elisa ne-am oprit la un bar sa ne cumparam cate un suc.
     -Vezi..deci..am ramas socata cand mi-ai spus planul tau inteligent!
     -Inteligent?Asta e doar un plan copilaresc si,,
     -Si eu nu m-as fi gandit la asa ceva.
    Am rosit auzind vorbele Elisei si stiam ca ea ma apreciaza pentru asta.Am luat paharele in mana si am mers acasa.
  

You Might Also Like

13 Curioşi

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact