>
Soul

Suflet într-un ecou.

17:28 Raisa
 Când îmi dau seama că totul din jurul meu e spulberat..ce-aş putea face?Mai bine aş rămâne o stană de piatră decât să îndur jigniri şi vorbe fără rost.Mai bine aş cădea împietrită fără suflare decât să rămân slăbită la adresa voastră.Şi totuşi,eu rămân în picioare,cu ochii în lacrimi ascultând remărci şi etichete aruncate aiurea,fără sens.Sunt un suflet într-un ecou al lumii,rămân mereu în urmă fără ca cineva să-şi dea seama de existenţa mea.Sunt aruncată în faţa unei umbre care,mai târziu devine doar atomi pierzându-se fără urmă.Palmele mele sunt reci şi vineţi iar ochii sunt pierduţi în gol,nu spun nimic.Sunt doar o fiinţă printre miile de oameni ce se învârt zilnic în jurul meu.Sunt eu..şi nimeni altcineva,de aceea totul mă face diferită de restul lumii.
  Vulcanul inimii mele continuă să erupă..şi în fiecare minut face victime.Dar oare,cui îi pasă?Important e să le fie lor bine..chiar dacă prin asta,ei mai distrug o speranţă,un vis,o scânteie de lumină care în viitor s-ar putea să devină ceva mai mult.Şanse sunt prea puţine..prea puţine pentru a fi irosite.Dar,dacă spui că înveţi din greşeli...atunci noi de ce le facem din nou?
  S-ar putea să încerci să mă schimbi,şi crezând ca vei reuşi ambiţia te domină.Dar un om nu e doar o jucărie,e ceva mult mai fragil,cu sentimente,nu e tot timpul disponibil să asculte.Acesta e un suflet,un suflet în ecoul omenirii care încearcă să-şi facă mereu loc printre mulţime.Nu-i totul aşa uşor,nu sunt doar o marionetă,deşi mulţi mă consideră asta,dar nu vor avea nici o data satisfacţia că m-au schimbat,deoarece eu nu pot fi schimbată.
  

You Might Also Like

9 Curioşi

  1. Draga mea,continui sa ma uimesti pe zi ce trece.Stilul tau aparte denota sinceritatea si in acelasi timp un suflet pur ce merita iubit pana in strafundul caldurii sale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca am putea fi deasupra a tot ce se intampla, daca nu am trai tot ce ni se intampla, daca... nu am mai fi noi. Si am fi mai saraci.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact