>
Heart

Shaping my heart.

17:36 Raisa
 Chiar vrei să mă vezi acum?Chiar nu mă poţi înţelege,de aceea am să-ţi dau un răspuns.Pentru inima mea,pentru forma ei,pentru tot meriţi un refuz,dar nu definitiv.Atâţia termeni necunoscuţi îmi invadează sufletul,şi atâtea cerinţe mă fac să fiu tot mai profundă,directă.Urcând aceleaşi scări,îmbrăţisându-te îmi dau seama că totuşi,nu m-am schimbat deloc.Ochii mei sunt gardienii tăi acum,tă urmăresc indirect şi tot mai apăsat.Mi-as dori ca într-o zi să recunoşti că ai pierdut,dar totuşi nu te vreau învis,nu aici.Probabil că pot ocoli gheaţa,ploaia..dar nu mă îndur s-o fac.Sunt o persoană care ratează multe,care ar putea realiza totul,dar oricât aş încerca ambiţia mea nu învinge niciodată.Folosesc armele din dotare,chiar dacă aş putea să folosesc mai multe,oricât aş încerca..nu pot.Sunt eu,sunt o ciudată..şi toată lumea mi-o spune,dar eu simt că numai aşa pot înfrunta cuţitele care se aruncă spre mine.
   Mereu ai vrut să mă cataloghezi,dar de fiecare dată ai avut o altă părere despre mine.Niciodată nu mă crezi,deşi eu spun adevărul,n-o pot dovedi.Crezi că e aşa uşor să respecţi dorinţele altuia iar el să îţi trântească mereu uşile în nas?AM avut o copilărie pe asfalt,deşi lumea mea a fost în paginile cărţilor.Acum am o viaţă între blocuri,deşi lumea mea e muzica,sufletul care urlă în mine.
   Banii cumpără totul?Cumpără chiar şi sufletul,nu-i aşa?Dar cuvintele ce cumpără?Cumpără doar o atracţie pe moment,care la un timp dispare,iar faptele cumpără încrederea,care e ca un geam.Se sparge uşor,se repară greu.Mereu am spus-o şi am s-o repet:,,Sufletul nu e de vânzare".

You Might Also Like

7 Curioşi

  1. clar! Sufletul nu e de vanzare:) banii nu cumpara nimic, cu ei iti satsfaci nevoile:)

    RăspundețiȘtergere
  2. -C.L.M-Da,dar in ziua de azi multe fete se vand pentru bani..din pacate,asta e lumea in care traim:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Bani nu pot sa cumpere tot,chiar daca multa lume crede asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sufletul ,sentimentele nu sunt de vanzare!TOate ar fi asa frumoase daca le`am pastra la adevarata lor valoare.
    Dar depinde de om,unii nu apreciaza frumusetea si valoarea sufletelor lor.PUn mai mult pret pe cele materiale.Ei nu stiu ca detaliile fac totul.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact