>
Complicated Whatever

Reloaded.

19:02 Raisa
Prea multe cuvinte de spus,prea multe de găsit.Sunt doar eu şi propiul meu corp în care nu mă regăsesc,care nu se potriveşte cu mine.Oricât aş încerca nu pot îmbrăţişa minciuna,nu pot urî adevărul atât de crunt care mereu mă loveşte peste faţă.Şi totuşi,doar eu mă regăsesc în aceste cuvinte?Numai eu sunt singura care nu poate ocoli adevărul fără o minciună lângă el?E mult prea complicat totul prin ochii mei,trăiesc într-o lume a matematicii imposibile a viselor,una fără de rezolvare.Voi reuşi vreodată să spun ,,nu!" indiferent de situaţie?Ahh,atâtea întrebări fără răspuns şi totuşi simple pentru voi.Nu e un lucru uşor să priveşti prezentul aşa clar cum este,uneori nu vrem să-l acceptăm..pentru că e prea dur pentru a spune o revelaţie într-un singur cuvânt.
  Încerc să mă reîncarc şi să mă încarc din nou,cu un alt tip de energie.Doar încerc..dar nu reuşesc.E un lucru prea greu să fiu diferită de la o zi la alta şi e mult prea dureros să vezi că toţi oamenii vor asta de la tine.Uneori nu pot să accept că trăiesc într-o lume aşa de ipocrită..aş vrea să fie totul roz,dar cine nu ar vrea să fie totul aşa?Dar viaţa nu ne ascultă..continuă să ne pună piedică de fiecare dată când reuşim ceva..doar ca să ne facă să ne simţim un nimic...that's all.
  Dependenţă fără necesităţi?Nu..atunci nu se mai poate numi dependenţă.Ar fi mult prea cochet totul..şi dacă totul ar fi roz,noi am fi şi mai egoişti decât acum.Dar de ce să fie totul într-o singură culoare?Aş putea să pun multe întrebări la care să nu găsesc un răspuns..pentru că ele există.Noi pretindem că răspundem,ne acordăm singuri un răspuns care poate fi nu altceva decât o simplă minciună..o scorneală a vieţii.

You Might Also Like

14 Curioşi

  1. Hm...Toti avem intrebari la care poate nu vom afla raspunsul niciodata sau poate el se afla chiar in fata noastra.
    Adevarul este cel de care ne vom lovi mereu:|Poate chiar fara sa vrem.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Depinde si tu tine cat de mult iti doresti sa afli acel adevar, spun asta pt ca foarte multi isi pun o intrebare si insista pt un raspuns de ajung sa nici nu mai doarma noaptea...iar pana la urma renunta. Poate nici nu l-ar fi aflat niciodata caci sunt extrem de multe lucruri ce depasesc gandirea umana, dar in acelasi timp poate era chiar la un pas de a afla adevarul. Frumoasa postare oricum.

    RăspundețiȘtergere
  3. -Goda-Ai foarte mare dreptate,am fost pusa de multe ori intr-o situatie de a da un raspuns,fara ca macar sa-l stiu..sau sa fi pretins ca l-as fi stiut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Practic trăim o minciună,pentru că mereu sperăm să găsim răspunsuri la imposibil.Și sperăm să se întâmple anumite lucruri,dar viața ne minte în continuare prin simplu fapt că nu are cuvinte,și nu știe să ne răspundă.Frumoasă postare,hugs :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsurile sunt uneori mai aproape decât credem. Ideile sunt aşezate atât de uşor, mereu e o plăcere să te citesc;)

    RăspundețiȘtergere
  6. -Giulii♥-Toata viata noastra vom trai o minciuna...

    RăspundețiȘtergere
  7. -MiiutaChan-Mereu a fost asa.Multumesc frumos:):*

    RăspundețiȘtergere
  8. Cand ne punem o intrebare, iar raspunsul nu ne place, o ignoram. Suntem ciudati, nu?

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact