>
Soul Woman

One missing piece.

16:04 Raisa
Fiecare clipă mă aduce în aceeaşi situaţie în care mă regăsesc zi de zi.Sunt înlănţuită într-un veşnic apus ruginiu de soare şi sunt legată de un joc cu o piesă lipsă.Uneori aş vrea să te-nţeleg,să ştiu de ce mereu strigi după mine,de ce disperarea te poate aduce într-un loc şi mai crunt decât acum.Aş vrea să fumez o ultimă ţigară de vise,dar mi-ar fi prea frică să-mi consum şi ultima rezervă de energie.Simt că paşii mei se întorc singuri înapoi,fără ca eu să-i ghidez sau să le poruncesc ceva,dar ştiu că am o piesă lipsă.Evadez în fiecare zi şi totuşi,revin înapoi de unde am plecat.Se pare că în mine nu se va produce niciodată vreo schimbare.
  Mă plimb pe străzi,iar vântul îmi şopteşte mereu că sunt pustie.Mie mereu mi-a fost frig,deşi altora le era cald,pictez încontinuu suflete de nestemate,iar mâinile mele mereu s-au ascuns în buzunarul de la pantaloni.Fiecare mişcare pe care o fac,se aude ca un ecou învăluit de ceaţă,iar în umbra mea se pot vedea multe,dar oare ce lipseşte?
  Într-un copac,nu sunt două frunze la fel,iar în mine nu sunt trăiri care mă fac să înţeleg în ce joc am intrat.Sinonimele au înţeles asemănător,dar nu sunt la fel.Mereu va exista ceva diferit..şi dacă mă gândesc mai bine,în mine toate lucrurile sunt diferite.

You Might Also Like

13 Curioşi

  1. -C.L.M-Eu nici nu mai stiu ce e normal,ce nu e normal..stiu doar ca sunt captiva intr-un joc fara sfarsit..

    RăspundețiȘtergere
  2. Zice bine CLM . E normal, insa o sa treci si de asta!

    RăspundețiȘtergere
  3. totu=-i trecator..cum vine asa si pleaca:P

    RăspundețiȘtergere
  4. -Flyerboy-Poate ca e normal..dar jocul in care am intrat e mai mult decat o singura cutie fara nici o iesire.

    RăspundețiȘtergere
  5. -Florea-La mine nu a venit..eu m-am nascut cu el,m-am nascut asa.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Niciodata sa nu spui niciodata!:)
    Daca tu iti doresti acea schimbare crezi in tine si in aceea ultima doza de vise.!

    RăspundețiȘtergere
  7. -Tic! Tac!-Asa e,probabil aceasta sichimbare va veni odata cu timpul.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact