>
Immortal

My immortal.

15:43 Raisa
Exişti acum doar în mintea mea.Într-o minte bolanvă,înşelată de aparenţe.Cu ochii plini de lacrimi mă gândesc la ce puteam face mâine.Probabil destinul ne-a adus aici şi ne-a făcut să înţelegem că nu sântem singuri,ne avem unul pe celălat.Poate o lacrimă îmi va şterge obrazul pătat de cenuşă,îmi va lăsa o urmă de imaculat pe faţa mea albă.Stratul de necesităţi dintre noi a dispărut,probabil că de aceea şi tu ai vrut să faci la fel.Norii grei de plumb îmi apasă inima,şi deşi nu îţi închipui,eu sunt mai slabă fără tine,nu am aceeaşi putere de luptă ca la început.
    Parcă totul e blocat,nici eu nu mai ştiu de ce mă aflu aici.Am în spate mereu aceeaşi chitară în care pot să-mi spun ce mi-a mai rămas.Poate doar ea înţelege..e atât de profundă prin sunetele,şi..da,plânge în mâna mea,deodată cu mine.Mereu am încercat să ascund cât mai multe lucruri pentru a nu ieşi în evidenţă într-un mod prost..dar voi putea ascunde vreodată cât de mult..cât de mult ţin la tine?Poate voi încerca să uit..dar nu totul se uită aşa de uşor,iar comunicarea nu se face doar din vorbe ci şi din priviri.Mereu îmi aduc aminte acei ochi zbuciumaţi care mereu fugeau de ai mei,acel zâmbet care se-ascundea sub nişte buze şterse de către radiera creionului..de ce?
     Mă împiedic din nou de aceeaşi sfoară care îmi taie calea,parcă bucurându-se de eşecul meu,de eşecul nostru.Nu sunt o tipă care să tolereze prea multe,dar ştiu să mă exprim aşa cum ştiu eu mai bine,prin cuvinte.Poate că am fost prea aproape de adevăr,dar eu l-am respins,probabil că pe lângă mine se învârt mai multe adevăruri legate în lanţ,şi toate răspunsurile la întrebările mele.Nu am fost mereu la moda,nu am purtat ceea ce purtau toţi,nu am copiat pe nimeni..dar tu ai rămas special.Te aveam,deşi te aveau toţi şi te iubeam..aşa cum te iubeau toţi.Totul s-a schimbat..deşi cântecul compus pentru tine rămâne şi acum..treaz aşteptând ca noi să  îl mai cântăm odată împreună.

You Might Also Like

16 Curioşi

  1. Foarte frumos...Imi place cum te-ai exprimat si cum ai putut sa-ti gasesti cuvinte pentru tot ce simti...Superb!:X

    RăspundețiȘtergere
  2. De la o vreme parca ai numai postari triste...:( Nici sablonul nu mai inspira optimismul si voiosia blogului tau care m-a cucerit la inceput

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. -Dee-:( Imi pare rau ca te intristeaza postarile mele..dar asta simt.Ma pot exprima doar prin cuvinte spuse din inima,acele cuvinte care ma inteleg uneori chiar si pe mine.Oare intradevar m-am schimbat?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am spus ca ma intristeaza, doar ca sunt ceva mai triste si mai pesimiste in comparatie cu celelalte. Dar daca asta simti, asa e cel mai bine. Pentru ca nu are rost sa scrii postari vesele atata timp cat starea ta de spirit nu coincide. Si da, pentru ca iti urmaresc blogul inca de cand l-ai facut imi permit sa spun ca a suferit o usoara schimbare. Insa nu neaparat in rau:)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat poate fi de frumos,imi era dor sa mai citesc ceva scirs de tine!Desi este cam trista postarea,simpt ca ai transim fiecare sentiment prin ea. x iar eu sunt la fel ca tine,las mai mult scrisul,cuvintele in scris sa vorbeasca pentru mine!Minunat! <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Trista postare. Dar asta s-a mai spus. http://www.youtube.com/watch?v=jYsj0rmCHsQ&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  7. tristetea asta.
    de ar putea lumea scapa de ea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Fiecare trăim în propriul nostru adevăr, doar că uneori adevărul nostru nu corespunde cu al altora, dar cel puţin din adevărul tău a rămas un cîntec de iubire ce se va reâncarna în amintire. Te îmbrăţişez.

    RăspundețiȘtergere
  9. Fiecare postare de a ta este absolut superba! Imi place ca sti sa gasesti mereu cuvintele cele mai potrivite si te exprimi foarte placut:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact