>
Confesiuni Music

Mărturisirle unei note muzicale.

08:11 Raisa
 Probabil că ştiţi ce sunt.La suprafaţă sunt o notă muzicală,ceva care e cântată dar şi neglijată în acelaşi timp.Dar în interior sunt altceva,sunt ceva ca voi..numai fără trup,ci doar suflet.Aveam şi trup cândva,dar acesta a pierit..demult,nici nu mai ştiu când,deoarece clipele petrecute pe acest portativ trec pe lângă mine fără să le număr,ci doar să le ştiu prezenţa.Acum,pot privi lumea de altundeva,de undeva de unde nu am făcut-o până acum,dar sunt doar o bulină neagră,sau poate chiar roşie tipărită într-o carte,care îşi povesteşte viaţa şi în ce moduri a trăit-o prin cântec.Probabil că sunteţi curioşi să-mi aflaţi viaţa,deşi mie îmi înjunghie de fiecare dată inima.Sunt acum într-o altă dimensiune,într-un vid infinit şi negru într-un trup de notă muzicală.
  Am fost ucisă..ucisă de către cineva caruia nu i-a păsat de viaţa mea.Şi văd şi acum adolescenţi fără minte care încearcă să-şi ia singuri viaţa,fără un motiv anume.Eu nu ştiam cum s-o mai preţuiesc..aveam nişte părinţi minunaţi,probabil şi eu eram minunată la rândul meu.Acum sunt cunoscută prin căldura pe care o tranzmit,prin cei care cântă cu multă pasiune în fiecare zi.Iubeam lumea,dar acum nu pot să spun acelaşi lucru,ci doar că iubessc ceea ce sunt,fără ca cineva să-şi dea seama că în interiorul meu se ascunde un suflet care era prea tânăr să moară.
    Viaţa mea,a fost una liniştită,deşi moartea a fost una cât se poate de cruntă.Oamenii au sentimente,au lacrimi pentru a plânge,au iubire pentru a duce dorul cuiva..dar eu numai am pe nimeni.Mă am doar pe mine şi pe sunetul din mine,care încă strigă disperat pentru ajutor..deşi uneori aş fi vrut să fiu un porumbel.Iubirea este un lucru mare,îi leagă pe oameni unul de altul,dar acum..iubirea nu mai este la fel.Oare cineva îşi va aduce aminte de mine vreodată?


Din sufletul unei note muzicale,pentru lumea asta mare.

You Might Also Like

18 Curioşi

  1. Tot timpul cand vad postari din astea despre o moarte cruda imi vine sa plang. Mi-ai trezit niste emotii uitate de mult cu postul acesta... Multumesc!:)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu. Imi face pielea de gaina asa putin :-s

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos. Tu știi cum sa exprimi ceea ce simți și mai ales sa poți reuși spune acele lucruri...

    RăspundețiȘtergere
  4. Este superb:|Ai foarte mare dreptate...in ziua de azi multi tineri se sinucid fara ca macar sa isi dea seama ca celor din jur le omoara orice speranta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place enorm felul in care te exprimi, si tinand cont ca e vb de note muzicale care sunt pasiunile mele, impreuna cu tot ce tine de muzica pot sa spun ca chiar m-am bucurat sa vad asta. Iar legat de continut cam trist din pacate, iar ce-i ce vor sa se omoara singuri ar trebui sa se ganedasca dinainte s-o faca ca altii ar da orice ca sa traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos împleteşti aceste cuvinte şi le dai forma sentimentelor şi trăirilor tale. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  7. Unde esti?
    de ce spuica esti singura? :)
    ...ai nevoie de ceva?..de cineva??
    Cum te simti azi?

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact