>
Confesiuni

Confesiuni.

15:00 Raisa
 Aerul rece îmi împietreşte lacrimile care se izbesc moarte de asfalt.Te uiţi la mine rece şi fără nici o urmă de apăsare,iar eu cad într-un colţ izbindu-mă de pereţii lui umezi şi albi.De fiecare dată mă determini să scot un strigăt de ajutor,pe care nimeni nu îl ascultă..mă consideri o nebună care visează la ceva nou şi râde fără nici un motiv.Dar tu ce eşti?Eu te consider doar o piesă de şah,aruncată din greşeală în jocul meu,amestecându-te printre piesele mele.De aceea pot să te şi elimin fără ca tu să mai apuci să zici ceva.
   Eu gândesc cu inima,deşi toată lumea spune că sunt o tipă care nu e cu picioarele pe pământ,care visează în neştire fără a dobîndi ceva anume.Problema nu este la mine,ci la cei care nu pot să mă accepte,care nu văd nimic bun în mine şi care vor să se spele pe mâini ascuzându-şi orice urmă de vionvăţie,aruncând petele asupra mea.Degetul lor nu ezită să se îndrepte spre faţa mea,sau spre vorbele pe care le spun.Dar parcă mie ,mi-ar păsa.Nu le înţeleg gândirea,dar pot să înţeleg de ce mă fac să vorbesc fără rost.Sunt confesiunile fetei visătoare de lângă voi,cea  pe care întotdeauna aţă considerat-o o copilă care nu poate face nimic singură.care plânge la orice palmă luată din răutate..şi da...sunt confesiunile mele.
  Am tot timpul şi tot curajul din lume penru cei care vor să mă împiedice,aşa cum o fac de obicei.Aerul rece care îl suflaţi mă împietreşte,şi nici eu nu mă mai recunosc uneori.Timpul e prea valoros pentru a fi risipit şi clipele prea scurte pentru a fi irosite,de aceea am învăţat să nu le pierd.Aştept doar ca într-o bună zi,totul să revină la normal,doar aştept..
   

You Might Also Like

19 Curioşi

  1. foarte foarte foarte fain :X:X:X:X imi place atat....imi vine sa plang :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb... stai liniştită, aici nu te va judeca nimeni. Eşti specială pentru ceea ce eşti, pentru ceea ce emani şi pentru toată dragostea pe care o porţi în palme. Eu am încredere în tine orice ar fi, pentru că în spatele literelor virtuale ştiu că se ascunde un suflet curat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa postarea. Si "lacrimile care se izbesc" de "aerul rece pe care il suflati"...

    RăspundețiȘtergere
  4. -MiiutaChan-Mi-ai facut ziua mai buna,sa stii:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu vrea sa imi primeasca nici un comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cei care nu vad nimic bun in tine habar nu au de nimic. Fiecare are ceva special!!! Tu stii sa te joci cu cuvintele si admir asta mult la tine!!!
    O zi buna sa ai !!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fara lacrimi! Era pe vremuri un cantec.
    http://www.youtube.com/watch?v=MhF8o5FRrmg

    RăspundețiȘtergere
  8. "Arta scrisului nu înseamnă să arunci doar nişte litere pe foaia de hârtie,ci să-ţi faci cititorul să simtă ceea ce simţi şi tu". Cred ca-i cel mai potrivit comentariu:D Si da, fiecare are ceva bun in el si fiecare ajunge cum ajunge la randul sau din cauza realitatii ce-l inconjoara. Cum zicea cineva...nu ma ataca, ca te ataci pe tine singur! Frumoasa postare:)

    RăspundețiȘtergere
  9. ce gandire ai;)) Imi place partea ca esti constienta ca pbl nu-i la tine:D:) asa cred si eu despre mine:)) eu n-am nicio pbl... altii au ce au cu mine:-j

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu este nimic grav in ,,a visa''!Iar cei care spun contrariul sunt invidiosi.
    Ma regasesc in postarea asta.:*

    RăspundețiȘtergere
  11. stii a visa inseamna a avea un scop in viata... fara vise nu ai dece sa traiesti :)

    RăspundețiȘtergere
  12. -Mihai-Minunat!

    -Goda-Multumesc mult>:D<

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact