>
Anunturi

Anunţ.:x.O nouă carte.

18:41 Raisa
 Salut lume!Vreau să fac un anunţ destul de important pentru acest blog(staţi liniştiţi,nu scăpaţi aşa repde de mine..:)) ).După câte văd sunt la modă romanele,sau poveştile pe blog..aşa că m-am gândit să vă araăt o carte pe care recent am terminat-o.Aşa că,în fiecare luni,miercuri şi vineri(sau poate şi mai des dacă o să am vreme) o să postez câte un capitol din cartea mea care se numeşte ,,Umbră în lumină" Nu e o carte neapărat tristă,are foarte mult suspans şi acţiune,dar are şi romance,şi mai ales e o carte pentru buni prieteni.Sper că o să vă placă,mâine o să postez imagini cu personajele şi primul capitol,aşa că fi-ţi pe fază;;).
  Incă un lucru:Postările mele vor fi sâmbăta,depinde în ce stadiu stăm cu postarea cărţii.Sper să vă placă şi să o citiţi cu multă plăcere.


P.S:Scuze dacă postările din ultima vreme v-au întristat,sper să nu mai spun lucruri atât de triste pe viitor.:D

You Might Also Like

7 Curioşi

  1. Tare:X Abia astept sa-ti citesc povestea, iar titlul mi se pare foarte creativ, iar postarile din ultima vreme au fost superbe:X Abia astept:*

    RăspundețiȘtergere
  2. -Tic ! Tac !-Crede-ma ca si eu astept s-o cititi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super .. imi place
    Asa se numeste cartea "Umbra in lumina"
    Sau ai invenat numele??
    Pentru ca as vreas ei ru sa citesc cartea
    Si nush cum se cheama
    Imi spui te rog numele si de cine e scrisa :*

    RăspundețiȘtergere
  4. -Maddie. Cartea e scrisa de mine.O poti citi aici,pe blogul meu deoarece am anuntat cand am sa postez capitole.Sper sa-ti placa:*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact