>
Soul

Soul Machine.

10:10 Raisa
Încerc să merg mai departe,dar mă blochez.Stau pe loc,fără nici un gând,doar cu o apăsare pe suflet.O apăsare că te-am lăsat să pleci.Acum te-am lăsat în urma mea,dar totuşi tu mai bântui în sufletul meu .Nu mi-e teamă de trecut,dar mi-e teamă să nu cad din nou în el.Fiecare clipă mă apasă din ce în ce mai tare,iar prezentul parcă mă goneşte ştergându-mi orice urmă de existenţă.
   Aş putea să fiu ce vrei tu,dar eu nu vreau.Nu sunt acea persoană care să se schimbe în funcţie de pretenţiile altuia.Nu te-am ascultat,te-am lăsat să pleci..şi îmi pare bine.Uneori sunt de neînţeles,dar e mult mai bine fără tine.Acum nu mai sunt încărcată de jigniri şi vorbe spuse fără rost.Voi merge mai departe şi fără tine,în acel loc care mi l-a rezervat viitorul.Nu regret nimic şi nici nu voi regreta trecutul.El rămâne scris,acolo,undeva într-o carte care există numai în mintea mea,pe care am scris-o eu..cu propiile fapte.
  Degeaba insistă această apăsare să mă domine,e doar un sentiment trecător,ca acea ceaţă de dimineaţă,care se retrage parcă fiindui frică de lumina soarelui.Nu încerca să mă opreşti,pentru că nici eu nu voi încerca să ezit.Nu mai stau pe gânduri,mi-am ales singură această cale.
   Fiecare are câte o apăsare,dar sufletului nu poţi să-i porunceşti.El e doar acolo,înaăuntrul tău,şoptindu-ţi zi de zi câte o alinare care te face să priveşti cu mult curaj ziua de mâine.

You Might Also Like

24 Curioşi

  1. Minunata postare!Ai foarte mare dreptate cand spui ca nu poti sa devii ce vor altii.Imi place,bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca nu regreti nimic, fiecare traire te face mai tare si te pregateste pentru urmatoarea, nimic nu se intampla fara rost. Imi place mult cum scrii, si mai ales ca scrii despre suflet.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey. Telepatia se pare ca a mers pana pe blogul tau! am si eu o postare de genul :))
    PAi...eu sincer admir persoanele care nu se schimba si devin "altcineva" pentru ca asa vrea un/o cineva anum. Deci. Jos palaria :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti desteapta si pe de o alta parte curajoasa.Va fi mai bine fara el.Incetul cu incetul apasarile astea vor disparea odata cu amintirea lui.Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. esti o persoana puternica, iti stii valoarea si asta doar din acel refuz de a fi 'altcineva' am dedus...Iti admir curajul si puterea de a zimbi viitorului..Bravo!! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Atitea sentimente,emotii...Iti inteleg perfect,starea.Am fost si eu in asemenea situatii.Dar am mers mai departe.Nu,NU m`am schimbat datorita cuiva,cei care au avut nevoie de mine,m-au acceptat asa cum sunt.Baffta.

    RăspundețiȘtergere
  7. -a.Lina-Pana la urma toti o sa trecem prin acesew incercari ale sortii,dar trebuie sa le facem fata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea, noi suntem cu tine. Sa nu te schimbi niciodata, esti perfecta asa cum esti. :* Ai grija de tine, scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  9. -kyky-Mulţumesc mult!Nu,nu am să mă schimb pentru că îmi place aşa cum sunt!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce de sentimente s-au inhibat pe blogul tau!:) Superb!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  11. -Dee-Asai:).Doamne da sa fie cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  12. Putini au puterea de a nu fi ceea ce vor altii...

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact