>
Anunturi

Schimbare radicală de look.

14:02 Raisa



Bună tuturor.Cred că aţi observat nu-i aşa?Am făcut o schimbare radicală de look pentru acest blog..deoarece şi sentimentele pe care le voi tranzmite de acum vor fi diferite.Cred că acel timp miraculos de gândire mi-a spălat creierul într-un fel..;)).Nu mi-am pierdut memoria,nici nu am păţit ceva ci doar mi-am făcut puţină ordine între gândurile meme buclucaşe.:)) Sper să vă placă ceea ce voi scrie eu aici şi ceea ce voi tranzmite să fie pozitiv să nu plecaţi trişti de pe acest blog.Se pare că a început o nouă eră a blogului.
                      P.S:Nici eu nu mă prea ştiu descurca cu acest aspect:)) dar încercarea moarte n-are:P
                                                   

You Might Also Like

3 Curioşi

  1. Uuuu!:> Arata foarte bine noul look!:X Niciodata nu am plecat trista de pe acest blog si nici nu o sa plec:*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Schimbarea e mereu bine venită. Aşteptăm să ne încânţi din nou cu scrierile tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. -Dee- Mulţumesc;)

    -Miiuta-Sigur voi face asta!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact