>
One Life Soul

Scenă.

14:41 Raisa
Viaţa asta va rămâne o scenă dominată de teatrul sorţii.Uneori eşuezi,iar alteori te ridici plin de glorie,însă viaţa va lupta cu tine însăţi.Şi mă simt o marionetă aruncate prin toate părţile pentru un biet rol,iar soarta mă conduce cu firele ei buclucaşe.Sânt o mică fiinţă care visează să ajungă ceva mai mult.De ce uneori viaţa trebuie să fie aşa dură?Pur şi simplu..de ce?
   Când am senzaţia că mă ridic,cad din nou în aceeaşi situaţie de până acum..şi cu toată dorinţa mea nu reuşesc să o înving.Scena vieţii mă aşteaptă pentru încă o capcană întinsă de mârşavele fire ale sorţii.Camerele şi luminile destinului mă fac să ameţesc şi să cad din nou jos,la pământ dar şi să mă ridic gândindu-mă că nu se sfârşeşte aici.Deşi soarta e dură,iar viaţa e atât de crudă,eu am o putere în mine care mă face să merg mai departe..să nu mă dezamăgesc pe mine însumi şi pe cei care cred în mine.
    Personajele din scenă mă privesc cu ochi mari..iar eu rămân mută sub o mască pe care nici eu nu o înţeleg..de ce o am pe faţa mea?Sunt vedeta propiului meu film şi nici măcar nu ştiu unde mă aflu,de ce sunt aici?Ştiu doar că am lângă mine o grămadă de oameni care nu vor să-i dezamăgesc şi care speră la mai mult..dar eu...nu ştiu de ce sunt aici.
    Viaţa uneori poate să dea lecţii dure dar,deşi pare atât de complicată e doar un lucru simplu:o viaţă care merită trăită.

You Might Also Like

15 Curioşi

  1. Cat de optimista e postarea asta!:) Intr-adevar, viata a fost facuta ca sa fie traita.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Atat de adevarat chiar daca ai cazut de zecii de ori mereu trebuie sa te ridici ! :) si asa trebuie sa mergi mai departe de fiecare data ! Foarte frumos. <3

    RăspundețiȘtergere
  4. -Dee-:).Am incercat sa transmit ceva..si vad ca am reusit:)

    RăspundețiȘtergere
  5. -Roxy-Multumesc mult.Da,trebuie sa fim optimisti..fiecare are o viata care merita traita..din plin=).

    RăspundețiȘtergere
  6. Viata chiar merita traita asa cum este ea:dura sau frumoasa.Dintre atatea caderi ai avut puterea necesara sa incepi sa privesti viata dintr-o alta perspectiva:)

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoasa postare:)
    viata este ciudata.. asa ca ... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cea mai optimista postare din saptamana asta:D foarte adevarat ...viata merita traita!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine spus: viaţa e o scenă, iar noi suntem actori, aşa că trebuie să ne jucăm bine rolul şi să fim fericiţi. Faină postare, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai mare dreptate. Si.....frumoase cuvinte :x :* <3

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact