>
Not now..

Prezentul s-a schimbat..acum gândim în viitor.

17:12 Raisa
Vremurile s-au schimbat.Asta se observă cu ochiul liber,luând în considerare ceea ce a fost odată.Copiii nu se mai joacă prin parcuri şi nu mai aleargă unul după altul,ci doar stau în faţa calculatorului aşteptând ziua de mâine sau aşteptând să mai treacă un nivel la un anumit joc.
  Numai avem nici un Dumnezeu..ci uităm de el în fiecare zi şi ne culcăm noaptea certaţi şi supăraţi.Divorţurile sunt în toi,iar căsniciile  puţine durează mai mult de 10 ani.Copiii sunt obezi iar adulţii mor de cele mai mutle ori aşa..pe neaşteptate..din cauza unui stop cardiac sau  a cancerului.Unde sunt acele vremuri în care era un şoc dacă cineva murea la 40,50 de ani?Au dispărut şi odată cu ele a dispărut şi mediul în care trăim.Lumea urbană s-a schimbat..acum gândim în viitor..şi deşi nu îmi place să recunosc şi eu sunt o fată care trăieşte în stilul copilului de azi.
 Probabil că vremurile se vor schimba..timpul le generează pe toate iar tehnologia va avansa până ce această lume se va distruge cu ajutorul omului contemporan.Un singur lucru e cert:vremurile care au fost au dispărut definitiv iar prezentul nu mai  e ceea ce a fost.


This is it.Post by Raisa.

You Might Also Like

8 Curioşi

  1. Heyy!Ma bucur ca ai revenit pe aici si sorry ca am intarziat!Ai perfecta dreptate in legatura cu prezentul..nu mai e ce-a fost.Trist uneori..dar asta e realitatea...o realitate trista:(

    RăspundețiȘtergere
  2. -Lor3-Nu ai întârziat Lor3.Mă bucur că încă mă urmăreşti:-*.În legătură cu comentariul tău..aşa e..uneori realitatea e mai crudă decât pare:(.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Perfecta dreptate numai este ceea ce a fost odata ,de parca noi am fi foarte in varsta ;)).Dar totusi timpu se schimba si se va mai schimba radical din pacate. :| Realista postare,felictarii! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai mai bine sa nu ne gandim la viitor. Nu de alta, dar pierdem clipa prezenta si e pacat:(. Foarte frumoasa postare, iar de fotografie pur si simplu m-am indragostit!<3

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  6. :).Şi mie imi place fotografia,Dee.Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte adevărat şi trist ceea ce ai postat tu aici:( Poate cândva vom redescoperii adevăratele valori: prietenia, iubirea, respecul...

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact