>
Soul

Poveste..

14:01 Raisa
Erau doi copiii..el şi ea.Doi copii în ale căror palme vor fi scrise atâtea gânduri şi atâtea amintiri încât nici moartea nu-i va putea despărţi.Nu ştiau nimic despre iubire,despre suferinţă sau durere ştiau doar că există o altă persoană la fel ca ei.El era sărac,iar ea provenea dintr-o familie nobilă  cu inimă de piatră şi crescută în puf.Se întâlniseră prima dată pe o alee a cartierului unde el locuia şi se juca cu maşinuţele în mijlocul străzii prăfuite şi plină de mizerii.Privirile lor s-au remarcat şi de atunci a început povestea noastră.
    Creşteau pe zi ce trecea,iar ei doi simţeau ceva diferit,,ceva aparate.Atunci şi-au dat seama că s-au îndrăgostit şi că toată lumea plutea în jurul lor..erau unici.Totul mergea perfect până când părinţii ei au aflat de relaţia lor şi i-au interzis fetei să-l mai vadă.
    Era ultima lor plimbare de adio..iar fata şi-a băgat în buzunarul hainei un bileţel cu un mesaj de dragoste.S-au urcat încet pe scuter,iar băiatul accelera..accelera iar ea îl ruga:
    -Te rog,încetineşte!
    -Nu..e bine şi aşa.
    -Nu..nu e.Te rog..încetineşte!
    -Numai dacă îmi spui că mă iubeşti!
    -Te iubesc!Încetineşte!
    -Ia-mi te rog casca de pe cap şi puneţi-o ţie..mie îmi este incomodă!
    Fata îşi luă casca şi şi-o puse ei.
     A doua zi în ziare scria:,,Doi tineri au avut un accident de motocicletă.Se pare că motocicleta nu avea frâne.Băiatul a murit,dar fata e nevătămată şi a fost dusă la spital pentru a fi anchetată.Se pare că fata prezenta cască de protecţie dar decedatul nu."
                                                                       Sfârşit!!



You Might Also Like

8 Curioşi

  1. Cat de emotionanta poate fi postarea asta... Mi-au dat lacrimile cand am citit finalul.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. O poveste intradevar trista,de dagoste si emotionanta.Incredibil ce efect are asupra cititorului!Bravo tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Extrem de tragica...Am mai citit-o undeva si m-a marcat profund:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Da...o poveste tristă şi emoţionantă, aceste iubiri sunt mai rare decât diamantele. Felicitări de post.

    RăspundețiȘtergere
  5. -Danyela-Da..e tragică.

    -Anonim-Aşa este..:(

    RăspundețiȘtergere
  6. -Miiuta-Foarte rare..acum în lumea aceasta modernă(din păcate) sunt numai divorţuri şi certuri,scandaluri şi alte minunăţii.Oare mai există astfel de iubiri?

    -Maia- ..:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da. Am mai vazut povestea, nu era cu un bogat si sarac, dar asa pare si mai trist :(.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact