>
Free

Perfect.

15:21 Raisa
Perfecţiune..oare există aşa ceva?Bineînţeles că există,doar că noi nu vrem să o acceptăm.V-aţi gândit vreodată cum e să fi perfect?Pentru mine perfecţiune este doar o stare,o stare în care tu te simţi mai treaz,mai profund şi mai special decăt ţi-ai închipuit vreodată.Nu putem fi complet perfecţi..dar totuşi putem ajunge la un stadiu mic al perfecţiunii.Oricât am încerca nu vom fi perfecţi complet..fiecare dintre noi are nişte defecte care pot fi corectate..sau care nu.
  V-aţi spus vreodată vouă înşivă:,,Ce grasă eşti!Vai..ce urâtă sunt!,,nu..nu e aşa.Dacă alţii ne-ar fi spus acest lucru noi ne-am fi supărat şi ne-am fi descurajat mai mult,mai mult şi mai mult.Primul pas pentru a fi plăcut altora e să te placi pe tine însăţi..să fi tu,nu altcineva.Să te simţi bine în propia ta piele,aşa cum eşti.E atât de frumos să vezi pe cineva zâmbind!Nu te descuraja,priveşte mai departe,orice lucru în lumea asta are rezolvare.Dacă păţeşti ceva..nu tragedia şi nu te consuma aiurea.Crede-mă tu eşti perla din acest mare ocean!Toţi avem în inima noastră câte o perlă care încă nu este şlefuită dar care,mai târziu va valora mai mult decât o mie de giuvaiere.
  Nu e aşa de greu să te acceptţi pe tine însăţi..trebuie doar să ai respect faţă de sine.Nu e greu,trebuie doar să încerci.Crede-mă ,e uşor să fi fericit!
   ¤ Apropo de perfecţiune..sunt sigură că aţi auzit măcar odată (sau dacă nu aveţi acum ocazia) piesa Perfect de la Pink.Bine...are şi o variantă mai vulgară dar eu o prefer pe cea ,,Clean" cum se zice.
  Este o melodie asociată cu tema noastră şi de ce să n-o pun?Are dreptate..şi acesta e cel mai important lucru.
This is it!Post by Raisa. 

You Might Also Like

6 Curioşi

  1. Nu exista perfectiune..noi mereu o sa ne dorim ceva mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. -ßlloиdιε ♥ -Da,ai dreptate.Dar dacă ne dorim ceva mai mult nu înseamnă că nu suntem perfecţi ci doar cerem de la noi ceva ce încă nu am perfecţionat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ca perfectiunea cu imperfectiuni exista:). Foarte frumoasa postarea! Ador melodia aia, dar nu era cumva 'Fucking perfect'? Eu asa o stiam. Oricum, cam tot acolo e.

    Te pup,

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. -Dee- Da,era şi Fucking Perfect..dar după cum am zis..e o variantă mai vulgară.Perfect e varianta,,clean" :).

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact