>
Dreams Sky

Vis de octombrie.

14:55 Raisa
Nu ştiu ce să mai spun..gândurile mele sunt prea ameţitoare.Inhalez un aer prea sec..prea lipsit de viaţă.În jurul meu totul e prea pustiu,ziua devine noapte iar stele sunt acoperite de grămezi de plumb plutitor.Picăturile de ploaie nu mai spun nimic..doar cad încontinuu şi cu prea multă violenţă..e un vis de octombrie.
  Vezi oameni alergând,furioşi din cauza maşinilor care îi stropesc..parcă şi apa cade prea lent..e o atmosferă moleşitoare.Gândurile mele se încurcă,nu mai ştiu să zic nimic..doar că e toamnă şi frunzele au părăsit copacii,transformându-i doar în nişte trunchiuri goale,fără viaţă.Ameţesc,nu mai ştiu unde sunt..iar sentimentele mele îşi fac găuri pentru a ieşi la suprafaţă.Toţi porii sufletului sunt acum mai trişti,mai subţiaţi..totul e la fel.Atmosfera declanşează milioane de bombe cu stropi de apă,iar ploaia se revarsă,parcă cu mai multă rapiditate ca la început.Doar ea vorbeşte,ne anunţă că soarele nu va ieşi curând,iar ele ne vor lovi în continuare violent şi amăgitor.
    Trezeşte-mă din acest vis amăgitor de octombrie,când toate frunzele devin una cu pământul.Privirile mele se pierd în golul amărăciunii,iar frunzele se despică odată cu adierea vântului.Totul e la fel,dar nu mă abţin să spun ,,Zâmbeşte,mâine poate fi mai rău"

You Might Also Like

12 Curioşi

  1. ,,Zâmbeşte,mâine poate fi mai rău" asa ziceam si eu!:D:) minunata postarea! Si multumesc pt banner:) Ti l-am "furat" si eu:D:)

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, multumesc mult de vizita. Frumoasa postare, ca de obicei. Te intereseaza un schimb de bannere?:D Imi cam place blog`ul tau:d
    Daca da, ma gasesti aici:
    irinuk98@yahoo.com
    :d Take care!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. -Kyky-0Multumesc mult,kyky:D.Da ma interesea,o sa iti adaug idul si mai vorbim noi acolo:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Uraa..stiu ca mi-ai dat add, am vazut, dar am niste probleme [hapciu!:)) sunt racita] si cred ca intru mai pe seara, acum ma bag inapoi in pat!:)):d

    RăspundețiȘtergere
  6. :) Să te faci bine cât mai repede.Însănătoşire grabnică!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu sunt debusolata total toamna. Imi e dor de vara... Minunata postare ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Octombrie:(... Mi-ai facut ziua mai buna cu ultimul citat ca sa zic asa:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact