>

Neatza + O porţie de râs.

10:14 Raisa
Salut,salut.Pe mine se pare că plictiseala mă transformă într-un vas plini cu nervi.Vreau să spun că m-am gândit mai mult de jumate de oră la ce să postez pe aici şi nu mi-a venit nici o idee.Mda..dar până la urmă m-am hotărât să vă arăăt nişte oameni absolut de ,,normali"(aşa se numesc ei) care dau dovadă incă odată că acest mare Pământ este populat de nişte oameni inteligenţi.


 Primul(sau prima) care se clasifică aici este acest-ă pământean incredibil de deştept care ne roagă să o lăsăm pe Britney Spears în pace:))
                 :)) Atât de dramatic!!




A doua este o fată care se pare că nu prea le are cu cântatul,dar totuţi se postează pe internet.;))
    Nu vă speriaţi oameni buni,cu sonor încet se rezolvă totul.


:))Deci sper că aţi râs bine,deoarece eu am rămas în pană de idei(ce face plictiseala din mine,a?)Mda speer să îmi revină ideile înapoi(dacă au plecat) şi să vă aduc un zâmbet mult dorit pe buze.:*                                                      
        
This is it.Post by Raisa.                                                                   

You Might Also Like

4 Curioşi

  1. A doua este mortala!!=)))
    Chiar m-au amuzat:X Iti multumesc, mi-ai facut ziua mai frumoasa:D

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Mă bucur foarte mutl că v-a amuzat postarea mea..;) ăsta îi era scopul.Deşi nu prea am avut inspiraţie la acea oră se pare că v-au plăcut;)).

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact