>
Mask

The Mask.

19:13 Raisa
Eşti un om învăluit de mister,de arta minciunii.Ai mii de feţe pe care le schimbi odată cu vremea,cu fiecare răsărit de soare.Cu fiecare strop de ploaie ucis pe asfalt,inima ta se învăluie în umbră şi continui să minţi.Minţi cu neruşinare,fără să te opreşti stând mereu ascuns sub o altă mască.Nu ştiu cine eşti,eşti un altul în fiecare zi.Vorbele tale sunt irosite în vânt,le spui fără să simţi ceva,fără să-ţi pese.De ce îmi ceri să fiu sinceră când pe tine nici nu te interesează adevărul?Crezi că eu nu pot minţii?Cu toate că pot,eu n-o fac pentru că ştiu că adevărul e făcut pentru a fi spus,nu pentru a fi păstrat în suflet fără ca nimeni să ştie de el.Dar,tu îl ai ascuns după fiecare faţă pe care ţi-o schimbi.Nu eşti o persoană reală,eşti doar un chip cu 1000 de măşti.Adevărul te poate ucide,e arma care te poate doborî,iar minciuna e mama ta.
  Ai fost învăţat să ucizi vise,să le dobori fără nici o mână de ajutor,dar cu mine nu va fi la fel.Nu mă înfricoşează feţele tale,dar mă tem de cât rău vor putea aduce minciunile la care le dai viaţă.Când păşeşti iarba de speranţe se usucă în urma ta,iar norii de vise se fac negrii,vestind o scurgere de lacrimi şi dezamăgiri.Cine eşti?Care ţi-e adevărata faţă?
   Deşi există temeri,ele au fost făcute pentru a fi înfrânte.Nici o teamă nu-mi va călca pe urme şi nici măştile tale nu vor deveni umbra mea.Eşti doar un ecou pribeag care se rătăceşte în urechile mele..câteodată..

You Might Also Like

14 Curioşi

  1. Foarte frumos blogul :) si postul e asa tare..scrii foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Lumea intreaga are mai multe masti.Uni le arata uni nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu masca sub alta masca. Ati observat ca atunci cand esti sincer si natural, oamenii nu te cred? Minciuna e statea naturala a majoritatii. E de bine, e de rau? Nu stiu. E doar o constatare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mastile astea sunt folosite cu un scop, eu uneori mint cand ma simt vulnerabila... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hm...foarte interesant!
    pss:scuze de neglijare:d

    RăspundețiȘtergere
  6. Extraordinar...foarte frumos si ai mare dreptate...uneori am impresia ca toti din jurul nostru au 1000 de masti si ca degeaba imi arat adevarata fata, dar mereu trebuie sa fii tu insati si sa fii placut ptr cine esti tu nu ptr ca te dai drept altcineva...
    Superb:X Te pwp:*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact