>
Leapsa Whispers.

Leapşa + Încă ceva..:D

14:26 Raisa
Salut!Am primit o leapşă de la Dee şi nu aveam cum să nu o pun pe aici.Şi v-am mai pregătit ceva...după leapşă.:)
                                                               
1.Îţi zic vre'un fel?
Mda..poţi să-mi zici Raisa.
2.Cum ne-am cunoscut..?
Hmm..pe blog,nu?
3.Vorbim des?
Depinde unde..prin comenatrii sau pe mess,de ce nu?
4.Numele tău din telefonul meu?
Nu ai numărul meu de telefon..
5.Petreci timpul cu mine?
:)) Doar online.
6.Vrei să vorbim mai des?
Absolut.:P
7.Vrei să te îmbrăţişez?
Da..o îmbrăţişare caldăă!
8.Ce suntem noi?
Hmm..coplanetari:P
9.Eşti importantă pentru mine?
Eu să-ţi spun?:))
10.Am încredere în tine?
Nu ştiu,tu şti?:))
11.Te iubesc?
Am ajuns deja la asta?
12.Te gândeşti la mine?
Probabil.
13.Adevărul este că..
Că nu ştiu cui adresez această leapşă:))
14.Cea mai bună trăsătură..
Hmm..nu ştiu:D
15.Creyi caă trebuie să dai asta şi celorlalţi?
Mai întrebi?:D
                                               Leapşa poate s-o ia cineva vrea..deci e pentru toată lumea:).


Off..după asemenea leapşă..toate gândurile îmi sunt întortocheate.Deci..după cum spuneam v-am pregătit ceva.Ceva ce nu am mai făcut până acum dar o voi face de astăzi.Am de gând să fac reclamă unei cărţi;).Mda..unei cărţi care pe mine m-a fascinat din toate punctele de vedere.
                                                                   
Se numeşte Fiica lui Montezuma şi este una dintre puţinele cărţi pe care le-am citit de 5 ori şi nu m-am plictisit:)
In ea este vorba despre un om care,ajuns la vârsta bătrâneţilor îşi povesteşte aventura care pe el la marcat din toate punctele de vedere.La moartea mamei sale,el face un jurământ sacru care îl va duce dincolo de Oceanul Pacific în căutarea celui care i-a omorît mama.Experienţele sale de viaţă îi amintesc de prima iubire,dar şi de fiica marelui rege Montezuma.
Eiii,dar mai mult nu vă pot spune.Citiţi carte şi ve-ţi afla.:)


This is it.Post by Raisa.

You Might Also Like

9 Curioşi

  1. Interesant...cred ca o s-o citesc si leapsa a fost super;)
    Te pwp:*

    RăspundețiȘtergere
  2. leapsa de la mine: o alta leapsa de la mine: http://omicaviatacolorata.blogspot.com/2011/10/alta-leapsa-leapsa-de-la-luisa.html :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi eu am primit leapşa:D Pare interesantă cartea, mersi de recomandare:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Misto leapsa, iar ideea de a face reclama cartii si mai misto...eu fac dictie si citesc orice iar de multe ori chiar imi face placere sa citesc anumite carti. Cel mai mult mi-a placut "Misterul camerei galbene" nush daca ai citit-o dar e foarte interesanta!

    RăspundețiȘtergere
  5. -Ioana- Mulţumesc frumos de leapşă!
    -MiiutaChan-Cuplăcere,şi altă dată!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. --Goda-Nu.nu am citit-o dar m-ai făcut foarte curioasă.Mersii de recomandare!
    -Danyela-:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact