>
Dosen't matter Ironnic

Ironic.

09:39 Raisa
Era un apus de toamnă.Ne uitam unul la altul fără cuvinte de spus sau fără atingeri de împlinit,doar privirile ni se întâlneau.Eram încremeniţi unul în faţa altuia şi nu scoteam nici o vorbă..doar ne analizam din priviri.De atunci au trecut milioane de clipe irosite în vânt.Numai avem acelaşi sentiment..acum ne ironizăm.Parcă şi timpul vrea să ne fie aproape în acest joc desprins din acel apus de soare.Ne întâlnim în aceeaşi cameră,dar totuşi e un perete între noi.
  Bălţile se strecoară prin găurile asfaltului,iar pietrele alunecă odată cu nisipul spre o nouă lume dar eu rămân aici uitându-mă la ele.Pot să deschid uşile viitorului meu dar încă nu am găsit cheia cu care să le închid.Nu sunt o tipă ciudată,ci doar o tipă realistă,ironică.Visele mele există,dar vreau să le transform în realitate,nu vreau să le las plutind doar în capul meu,atunci ce rost ar mai avea?Privesc viaţa ca pe un test,pe care trebuie să îl trec cu bine,cu o notă de trecere.
  Nu stăruii asupra mea,nu are rost să încerci să mă schimbi sau să îmi porunceşti ceva.Nu eşti tu regele meu,şi nici eu nu sunt sluga ta.Suntem doar doi oameni cu sentimente diferite unul faţă de celălalt.Tot timpul ţi-ai permis multe cu mine,pentru că eu te-am lăsat.Dar de azi nu mă mai interesează ce faci,dar cu mine îţi vei permite doar două lucruri:o şoaptă şi o privire.

You Might Also Like

10 Curioşi

  1. Ce rebela e ultima replica:>. Iubesc postarea asta<3

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Nu stăruii asupra mea,nu are rost să încerci să mă schimbi sau să îmi porunceşti ceva.Nu eşti tu regele meu,şi nici eu nu sunt sluga ta.Suntem doar doi oameni cu sentimente diferite unul faţă de celălalt.Tot timpul ţi-ai permis multe cu mine,pentru că eu te-am lăsat.Dar de azi nu mă mai interesează ce faci,dar cu mine îţi vei permite doar două lucruri:o şoaptă şi o privire." ASA!

    RăspundețiȘtergere
  3. ' Nu stăruii asupra mea,nu are rost să încerci să mă schimbi sau să îmi porunceşti ceva...Suntem doar doi oameni cu sentimente diferite unul faţă de celălalt.' right...
    Minunat blog ; o sa mai trec pe aici ! :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact