>
Friends

Im here to wait you..

18:08 Raisa
Sunt aici să te aştept.Şti..uneori aşteptarea mi se pare atât de lungă încât aş putea încadra în ea sute de ani irosiţi într-un minut.Imaginaţia nu îmi poate fi înţeleasă nici măcar de mine..de nimeni.Aşteptarea mi se pare o veşnicie şi totuşi eu accept să stau şi să mă uit pe geamul aburit,să mă uit cum pe asfaltul fumuriu cad stropi de ploaie şi să mă gândesc că poate într-o zi vei veni.
  Numai am răbdare,vreau ca timpul să treacă şi să mă cruţe de atâtea minute infinite irosite fără rost.Şi totuşi..rezultatul e acelaşi.Timpul nu ne cruţă pe nici unul..şi oricât l-am ruga,el nu va sta în loc.Forţa dorinţei mele mă ţine legată de un zid al aşteptării şi a dorinţei de a te vedea.Nu pot fi mai răbdătoare,nu pot!Vreau să te văd aici,lângă mine spunându-mi că eşti cel mai bun prieten al meu.
   Nu te voi părăsi nici măcar cu gândul,care scrie mii de foi cu cerneală neagră într-un singur minut,iar mâinile îi sunt pătate şi umede de atâtea amintiri care îşi iau zborul în fiecare dimineaţă de toamnă ruginie.
 Păstrează-mi gândurile în inima ta,şi atunci când voi uita să aştept,să-i deschizi din nou porţile cum ai făcut-o altădată..atunci când m-ai adus înapoi.


.
                                                   
This is it.Post by Raisa.

You Might Also Like

3 Curioşi

  1. Ma intreb tot timpul cat talent se poate ascunde in fiinta ta?:)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah,cat de frumos.Parca as vorbi eu...:(
    Va veni si momentul in care asteptarea ta va fi rasplatita:)Pentru ca meriti:X

    RăspundețiȘtergere
  3. -Dee- :)..Probabil că nu am prea mult talent..sau poate chiar puţin..dar scriu cu inima.

    -Danyela- :) Mulţumesc.Poate că ne asemănăm;) într-un fel..:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact