>
Filmul lunii

Filmul lunii octombrie:Titanic.

17:02 Raisa
Salut,salut oameni buni.Sondajul cu filmul lunii s-a încheiat iar voi,majoritatea aţi ales ,,Titanic" ca filmul lunii acesteia.Dacă tot este şi filmul lunii,cred că merită şi un rezumat care să dovedească că merită acest titlu,no?
  Rezumat:În anul 2002,un grup de cercetători ştiinţifici s-au gândit să inspecteze Titanicul pentru a găsi celebrul colier ,,Inima Oceanului" care i-a aparţinut unui rege şi era cheia succesului lor.Ei descoperă într-o cameră aflată în Titanic un seif care pare a ascunde multe indicii valoroase,cât şi ceea ce ei căutau demult,acel colier albastru în formă de inimă.În locul aşteptărilor lor,ei descoperă doar mâl,dar..căutând mai bine,iese la iveală un desen realizat în cărbune al unei femei care poartă la gât acel colier.
  După un timp ei pimesc un telefon în care o bătrână anunţă că ea este femeia din acel desen şi că vrea să le dezvăluie nişte secrete pe care ea le poartă în sufletul ei din tinereţe.Ea le povesteşte cum că,ar fi fost o pasageră pe Titanic dar nu o simplă pasageră ci şi o supravieţuitoare a catastrofei care a ucis mii de oameni.
  Ea îşi povesteşte şi povestea de dragoste alături de Jake,un tânăr sărac care a câştigat un bilet pe Titanic la poker.Ei se cunosc şi se şi îndrăgostesc atunci când Rose,ameţită de dorinţele şi pretenţiile mamei ei,cât şi de iubirea nedorită a logodnicului ei bogat vrea să se arunce de pe punte.Jake o opreşte iar cei doi se îndrăgostesc la prima vedere,creează o iubire profundă şi statornică până la moarte.


Eii,acesta este rezumatul pe care l-am pregătit pentru voi.Pentru cei care încă nu au văzut filmul,sau care vor să-l revadă click AICI .De acum aveţi posibilitatea de a vota filmul lunii noiembrie!Vă doresc o duminică frumoasă şi liniştită,bye bye!!

You Might Also Like

23 Curioşi

  1. Adevărul e că ăsta chiar îi un film de poveste! Old, but still good.

    RăspundețiȘtergere
  2. -pinguu-Asai.Ori de cate ori ma uit la el,de atatea ori plang..e incredibil:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Intra-devar un film superb pe care l-am urmarit de vreo 10 ori;)) l-am votat si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  4. un film foarte frumos...merita vazut :x

    RăspundețiȘtergere
  5. Un film de vazut si de re-vazut de cate ori ai chef de un film vechi dar bun!

    RăspundețiȘtergere
  6. He he:>superb filmul:)Nu ma satur niciodata de el.

    RăspundețiȘtergere
  7. l-am vazut de cel putin 20 de ori daca nu iti exagerez la fel si avatar:))...pacat ca daca i se intampla asta lu boc se salva romania....

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca e printre putinele filme la care am varsat o lacrima, doua :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Asta-i chiar de suflet... nu cred ca este filmul lunii...mai degraba secolului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Jur ca n-am votat! Dupa ce ca sunt mos, mai sunt si chior! Nu ma prea uit la filme, dar pe asta cred ca l-am vazut. Mie mi-a placut mai mult versiunea veche, cred ca interbelica.

    RăspundețiȘtergere
  11. -C.L.M- Ehh..la mine e printre multele:D:">

    RăspundețiȘtergere
  12. -Mihai- Are si o versiune veche?:-/ Nu stiu nu am auzit niciodata..credeam ca asta e prima versiune:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos film, mi-ai redeschis pofta de a revedea acea poveste:D

    RăspundețiȘtergere
  14. -Suflet de curva-Da asta e filmul lunii.Si nu numai eu am votat ci mai multi.In fine,fiecare cu preferintele propii:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Filmul meu preferat!:) Din păcate, nu am apucat să-l văd decât de 5 ori..

    Dee.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact