>
Awake One Life

Don't try to wake me up.I'm awake.

15:28 Raisa
 Uneori viaţa-i dură..dar nu pentru mine.E dură pentru cei care nu ştiu să o folosească ca atare.E mai mult ca un puzzle cu 1000 de piese,e un joc limitat care se încheie odată cu plecarea ta din el.Sunt trează într-un somn veşnic,trăiesc în el şi îl simt făcând parte din fiinţa mea.Totuşi,eu încerc din răsputeri să mă agăţ de câte o şansă norocoasă care să-mi deschidă ochii până ce-i voi închide din nou.Există două extreme care mă leagă de această viaţă,de care eu sunt prinsă şi fără de care nu aş putea trăi.De aceea,nu încerca să mă trezeşti,pentru că eu sunt aici,lângă tine şi am ochii deschişi.Nu dorm,ci doar evoluez..evoluez în ceva mai pur şi cu o gândire mai limpede.
  Anii trec pe lângă mine,dar mai am mult de parcurs în viaţă.Cu toate astea,moartea nu ne iartă pe niciunul şi de aceea vreau să fiu cât mai trează,să simt că trăiesc.Nu privesc în viitor,ci mă gândesc doar la prezent.La acel prezent care mă îmbrăţişeză în fiecare dimineaţă,cu fiecare rază de soare care luceşte pe faţa mea.Fiecare oră care trece e încă un dar,că încă mai pot trăi puţin.Fiecare amintire are câte o viaţă în străfundul ei..e magnific!
  Uneori nu înţeleg de ce..dar ştiu că viaţa are greutăţile ei.Fără greutăţi nu am mai aprecia ce avem,aşa suntem noi..oamenii.Ne dăm seama de un singur lucru:că apreciem cu adevărat ceva,numai după ce îl pierdem.Atunci ni se face dor  şi ne dăm seama de adevărata lui valoare,dar lacrimile nu-l mai pot aduce înapoi.
  

You Might Also Like

14 Curioşi

  1. Cat imi place;;)!!!
    Draguzto esti foarte optimista si as putea spune ca te invidiez putin pentru asta:|...
    Oricum genial!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mare dreptate cu ultima fraza.Nu stim sa apreceiem nimic,pana nu pierdem,dar atunci nici lacrimile nu-l mai pot aduce inapoi.Barvo,frumoasa postare!

    RăspundețiȘtergere
  3. -Danyela-Eu cred ca toti avem un optimsm aparte in noi,doar ca trebuie descoperit.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. -Lor3-Da..e caracteristic pentru oameni.Multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  5. da... :( Lacrimile nu aduc pe nimeni inapoi... NICIODATA!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am auzit de ffff multe ori fraza aceasta: "De ce nu apreciem ceva decat cand il pierdem?" Raspunsul e dureros de simplu: De prosti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce-mi placeee! Ador titlul, insa continutul este ceva mai...trist?:( Nu e genul tau

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  8. -Dee-Fiecare simte in felul lui postarea asta:).Dupa cum am zis ,,Arta scrisului nu inseamna sa arunci doar niste litere pe foaia de hartie,ci sa-ti faci cititorul sa simta ceea ce simti si tu-:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact