>
Blocked Hope

Blocked.

15:51 Raisa
Sunt blocată într-o cutie cu o singură ieşire.Dar încă nu am atins limita care mă poate elibera din ea.Îmi îndrept ochii spre acea gaură şi îmi dau seama că nu sunt singură aici.Mă însoţesc acele scame de zare care se agaţă în părul meu,iar lumina pluteşte eliberăndu-mi ochii de întuneric.Sunt eu şi ecoul meu,care strigă după mine.Dar nu mă simt singură,am încrederea cu mine.Acea încredere că într-o bună zi voi atinge ieşirea.Nu voi rămâne închisă aici pe vecie,ci doar până cineva mă va auzi,până va descoperi această cutie.Sunt între patru pereţi de carton înăbuşit de vise,înăbuşit de fumul gândurilor care mă însoţesc.
  Îmi dau seama că clipele nu sunt o risipă,nu au fost făcute să fie aruncate în vânt,ci să fie trăite.Mă simt altfel în propiul meu corp acoperit cu scame şi cenuşă.Nu mă simt uitată,prăfuită sau aruncată undeva..ştiu că cineva se gândeşte la mine.Visele sunt realitatea mea,cred în ele..ştiu că se vor îndeplini,pentru că ele nu îmi fac rău.Fără ele aş fi incompletă,ele sunt inima mea.
  Nu am fost învăţată să dramatizez şi nici nu o voi face.Drama nu e lumea mea.Însă am învăţat să visez,am învăţat că există câte un colţ de Rai oriunde te-ai afla.Toţi facem greşeli,dar le putem îndrepta.Imaginaţia e o capcană uneori,iar autosugestia poate duce la multe lucruri,pe care noi nu le vrem.Dar de ce să gândim negativ dacă putem să o facem pozitiv?Tot ce vreau e să mă simt bine în această cutie,între aceşti patru pereţi..să fiu mândră că sunt eu.:)

You Might Also Like

19 Curioşi

  1. Esti foarte optimista..asta imi place la tine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. -ßlloиdιε ♥-Nu am sa ma tem niciodata de asta..pentru ca stiu ca nu sunt singura.Chiar daca toti ma vor abandona El nu ma va lasa niciodata singura.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fii tu insuti si toti te vor iubi, sau cum era vb aia:D e adevarat oricat de greu ti-ar fi cineva tot o sa fie langa tine! App facem schimb de bannere?:d

    RăspundețiȘtergere
  4. -Goda-Asa-i..nu voi fi singura niciodata.In legatura cu schimbul de bannere sunt de acord.Sutn dispusa sa fac schimb de bannere cu oricine imi cere:)

    RăspundețiȘtergere
  5. intradevar nu suntem singuri chiar daca de multe ori ne simtim asa.

    RăspundețiȘtergere
  6. -Denisa-Da.Dar dupa cum am spus imaginatia poate fi o capcana,toate sentimentele ni se pot intoarce pe dos.We feel so alone,but the reality it's not the same.

    RăspundețiȘtergere
  7. Drama nu e lumea mea. Prea tare asta!:x

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru vizita. Cred ca am sa pun candva si un borcan cu serbet si un pahar cu apa pentru vizitatorii care nu ma gasesc pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasă postare şi plină de înţelesuri. Ai mare dreptate...să fim noi înşine e cel mai important;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nici eu nu sunt invata sa dramatizez, desi uneori imi vine sa tip in gura mare sa ma lase toata lumea in pace, dar nu-mi place sa ma plang.

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat de frumos ti-ai exprimat sentimentele ador postarea ! <3 ador asta:"Sunt între patru pereţi de carton înăbuşit de vise,înăbuşit de fumul gândurilor care mă însoţesc." Felicitari! ^^

    RăspundețiȘtergere
  12. Ms pt banner, l-am furat si eu pe al tau:d

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact