>
Welcome back

Am revenit dupa un timp de cugetare..

11:05 Raisa
Am stat atât de mult timp departe de acest blog încât mi s-a făcut dor de voi şi mai ales de momentele în care îmi scriam gândurile aici.Nu am mai activat de mult..nu ştiu s-a întămplat ceva..inspiraţia şi-a tăiat elanul cu care a păşit in această mică lume de cristal cioplit.Simt că ar trebui sa scriu din nou pe aici.dar acum..altceva.Să înceapă o noua lume desprinsă de cea dinainte.Am curaj să încep ceea ce am construit cândva cu atâta încredere în mine,şi ştiu că pot mai mult.Probabil v-am dezamăgit părăsind pentru o lună acest blog..dar iată că m-am întors şi vă promit că voi activa din nou aşa cum o făceam înainte.

You Might Also Like

4 Curioşi

  1. Nu ne-ai dezamagit!:) Toata lumea are nevoie de cate o pauza din cand in cand. Eu am crezut ca ai renuntat la blog, insa cu postarea asta mi-ai facut ziua mai buna!:) Te asteptam cu cele mai cele postari care se gasesc numai aici!>:D<

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit, desi intru pentru prima oara pe blogul tau pot sa spun ca imi place mult si cu siguranta voi mai venii pe aici:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ma bucur sa aud asta. Abia astept sa-ti citesc din nou postarile tale minunate. Nici nu stii cat de dor mi-a fost.
    Te pwp :* si abia astept sa-ti citesc noile postari:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc tutror că m-aţi primit cu atâta căldură.:*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact