>
Dreams One Life

Wishes..:]

09:27 Raisa
Mi-as dori sa pot sa zbor..sa cutreier lumea.Mi-as dori sa fiu langa tine..sa te vad,sa simt ca esti tu.Dar aceste dorinte se vor indeplini vreodata?Vor rasasri din nou in viata mea cum ai facuto tu?Am avut multe dorinte..dar desigur..nu s-au indeplinit.Acele dorinte neindeplinite m-au facut sa vad realitatea..sa stiu ca ceea ce imi doresc cu greu se va putea realiza.Ma uit in jur..si vad cum alti sunt mai speciali,pentru ca au dorinte...dar eu,numai cred in ele.Numai cred ca odata se vor indeplini..numai sunt un copil sa stiu ca jocul lor se va face iar si iar la nesfarsit.Desi..uneori as vrea sa se poata indeplini,stiu ca niciodata nu voi ajunge sa fiu ca ceilalti...pentru ca asta imi e destinul.Cand vreau sa ating o dorinta,ea zboara precum un fluture..si ma lasa singura in aceasta lume,fara nici o scapare sau o poarta deschisa,ca sa pot pasi altundeva.Uneori nu imi vad rostul..nu stiu pentru ce mai exist..de ce toata lumea ma vrea perfecta si de ce toata lumea nu ma accepta asa cum sunt?NU pot sa fiu ceea ce vor ei..si ceea ce imi doresc eu.Dar..numai cred in dorinte.Pentru mine s-au epuizat..pentru ca am vazut ca nu se realizeaza.Singurul in care cred ca ma poate ajuta este Dumnezeu..care tot timpul ma va avea in paza si stiu ca  oricat as incerca,ce-i frumos..repede trece,iar dorintele mele se spulbera odata cu trecerea timpului.

You Might Also Like

6 Curioşi

  1. Dragă Raisa, ai un suflet tânăr, sincer şi îndurerat. E normal să nu mai crezi în dorinţe, în vise , să încerci să fugi de iluzii, dar şi tu stii că nu poţi face asta, scrisul în sine e o dorinţă, o dorinţă de a evada din cotidian, de a te face auzită. O să vezi la un moment dat că nu o sa mai ai loc în inimă de câte doriţe o să ai, iar asta face parte din sufletul fiecăruia, mai ales al tău, care, intuiesc eu că este pur şi plin de iubire. Cât despre lumea care nu te acceptă, o să vezi că tocmai ea ne colorează viaţa, toţi avem oameni care ne vor "altfel", dar asta e magia, suntem unici, nu căuta oameni care să te placă pentru ce eşti, ci oameni care să te accepte, deoarece firea umană se schimbă constant şi adevăraţii prieteni vor fi cei care te vor accepta indiferent de cum va evolua eul tău. Mult succes în viaţă, scri foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!Comentariul tau m-a facut sa vad cum este intradevar viata.Multumesc>:D<!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey!!Fi increzatoare.Toate dorintele tale se vor indeplini daca vei crede in ele!
    In privinta a ceea ce spun alti...fi indiferenta!Esti placuta pentru ceea ce esti tu nu pentru o ,,perfecta''asa cum vor altii.;)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei...trebuie sa fii increzatoare...sa numai spui niciodata ca ti s-au spulberat dorintele si visele pentru ca nu este asa.Cand spui asta sa-ti amintesti ce ti-am zis eu acum si sa iti doresti, sa visezi.E asa de minunat sa poti visa si sa iti poti dori si mai frumos e atunci cand ti se implinesc. Crede in tine si nu uita ce ti-am spus. Viata e un colt de Rai magic care trebuie pretuit, iar randul ei si ea ne va pretui rasplatindu-ne prin impliniri. Sa nu te pierzi in ceva in care nu crezi, sa nu te injosesti niciodata si...sunt sigura ca totul va fi ok. Al right? Zambeste...e asa de frumos sa zambesti...:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă chiar îţi doreşti, aceste visuri ţi se vor îndeplini!:) Dar trebuie să lupţi pentru ele. Dorinţele tale nu fug nicăieri şi nici nu se spulberă! Ele rămân tot acolo, însă tu te îndepărtezi

    Dee

    RăspundețiȘtergere
  6. @Danyela:Multumesc :xAsa voi face

    @Gabriela:Ai foarte mare dreptate!Multumesc de sfat

    @Dee':Asa e..trebuie sa lupt..se pare ca am fost oarba si m-am lasat condusa de aparente.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact