>

September dream..

09:03 Raisa
Frunzele incep sa cada,copacii incep sa imbatraneasca..natura moare.Poti sa te uiti doar la ea,intinzandu-te pe covorul moale de frunze si visand la o noua zi.Cruciada frunzelor nu se va opri sunt facute pentru a cadea in lupta cu natura si pentru a se ofili in pamant..Imensitatea de pasari care zboara departe de aici spre o noua lume..parca  as vrea sa fiu si eu printre ele.Sa zbor departe de aici,de toata natura aceasta moarta  si sa ma intorc cand revine la viata.Copacii incep sa se goleasca,coroanele lor care intr-o vreme se inaltau falnice deasupra potecilor,acum s-au transformat intr-o imensitate de bete fara viata.Nu pot sa fac altceva decat sa visez..sa visez cu ochii deschisi uitandu-ma in jurul meu..si aducandu-mi aminte de tot ce era inainte.Nu pot sa uit acea vara,in care serile erau luminate de putine raze de soare si noi ne plimbam pe o alee plina de viata,cu copaci si pasari care se uitau la noi.Acum au devenit fara viata,trupurile copacilor au murit..si au devenit reci si umede.Asta e cursurul vietii.Toti imbatranim pana la urma..si desi nu acceptam realitatea..asa se intampla.Nu vrem sa acceptam ca sufletul se va duce odata,intr-o zi acolo sus si va fi trimis unde se cuvine.Toamna vietii se va apropia incet pentru acei care sunt sortiti sa o duca in spate..si desi nu vrem sa stim:vom fi doar un suflet care se va plimba pe aleile moarte ale vietii.

You Might Also Like

3 Curioşi

  1. Superba postarea:X "Cruciada frunzelor nu se va opri"... Bine zis cruciada...Pe mine ma doare caderea frunzelor ,precum m-ar durea daca ar muri oameni...

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru ca sufletul sa fie trimis acolo sus trebuie sa facem voia lui Dumnezeu.
    si eu as vrea sa zbor departe de aici...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place la nebunie!:) Pacat ca a venit toamna...:(

    Dee'

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact