>
Rain Soul

Let it rain..:x

14:03 Raisa
Uneori imi doresc sa ploua.Imi doresc ca ploaia sa imi sterga toate amintirile si sa-mi spele ochii tristi.Imi doresc sa ma aduca din nou la viata si sa ma invete sa dansez in ea.Desi nu e vremea mea favorita,ploaia aduce bucurie in inima mea uneori.Povestea ploii se aseamana foarte mult cu a mea si stiu ca ne asemanam din multe puncte de vedere.Ploaia nu inseamna neaparat ceva rau..toti avem nevoie de ea la un moment dat.Toti avem nevoie de aceste picaturi strecurate printr-o sita,de aceste mici fiinte rupte din lacrimile ingerilor,picaturile de ploaie.Ploaia ne-a fost data sa o apreciem si sa ne bucuram de ea,sa invatam sa dansam prin ea..nu sa asteptam sa treaca furtuna.Uneori as vrea sa ma pierd printre picaturile ei,sa invat sa imi ridic capul si sa ma uit inspre cer,sa nu ma mai tem de picaturile ploii..sunt inofensive.Aceasta regina invisibila cu coroana din picuri va trece mereu prin inima mea,ochii ei transparenti imi vor strapunge mereu sufletul cu o sageata a amintirilor,voi fi mereu tinta ploii.Imi doresc ca ea sa ma prinda,imi doresc sa ma ude si sa ma spele,sa imi stearga toate amintirile neplacute care,la un moment dat ma vor rascoli..si vor intreba:De ce?De ce nu lasi totul asa cum este?De ce iti doresti sa devi mai mult cand ai totul?Nu..acest lucru nu se va intampla,si stiu ca ploaia care va cadea ma va marca pe viata.

You Might Also Like

8 Curioşi

  1. Buna,

    As fi incantat daca ati acepta un schimb de linkuri prin care eu v-as posta cate un link pe:

    http://vineri.info/
    http://gazorica.wordpress.com/
    http://reactiipozitive.wordpress.com/

    In schimb v-as ruga sa imi postati un singur link pe site-ul dvs sau eventual sa scriu un scurt articol despre tenis in care sa inserez un link.

    Multumesc!

    Alex
    alex.marcu@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, ploaia ne spală sufletele rănite, sau incerte, pentru fiecare ploaia este un fel de purificare. "si stiu ca ploaia care va cadea ma va marca pe viata", foarte profund sfârşitul, e ca o asemănare cu trăirile, cu amintirile, care te schimbă constant, îţi doresc ca această toamnă să îţi aducă ploi blânde care să îţi spele tristeţea.

    RăspundețiȘtergere
  3. ,,De ce?De ce nu lasi totul asa cum este?De ce iti doresti sa devi mai mult cand ai totul?''
    De acord cu tine!Ar trebui sa luam lucrurile asa cum sunt ele!
    Frumoasa postarea:*!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba imaginea aleasa!:x Imi place postarea:). Sa recunosti ca iti place ploaia, inseamna sa recunosti ca esti diferit. In sensul bun:D

    Dee

    RăspundețiȘtergere
  5. @Miiuta:Multumesc:)

    @Danyela:Multumesc mult>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dee':Multumesc..probabil ca sunt diferita..dar nu-mi pasa:P >:D<

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact