>
Crossroad One Life

La o rascruce..:]

08:47 Raisa
Sunt la o rascruce de drumuri si de fericiri.Nu stiu incotro sa o apuc.Vantul imi sufla usor buclele intarite de amintiri.Instinctul meu nu mai e singrul truc care m-ar putea scoate de aici.Nu stiu..nu stiu unde sunt,de ce sunt la o rascruce cand ar trebui sa merg pe acelasi drum:drept si plin de flori insirate in calea mea.Oare ce se intampla?Ma pot intoarce acelasi drum dar sa traiesc tot aceleasi clipe ca si acum?E complicat..nu inteleg de ce sunt la aceasta rascrucei si trupul meu nu poate sa se miste.De ce ochii mei sclipitori s-au transformat dintr-o data in doua cioburi de aer intarite de vant.Ceata se lasa.Aerul laptos si ceata groasa ma fac sa ma dau cu cativa pasi inapoi si sa ma intorc acasa.De ce am ajuns la acea rascruce?Ce vrea sa insemne?Oare ar putea fi sufletul meu despartit in doua?Inima mea care imi ofera doua sanse,dar trebuie sa aleg doar una?Sentimentele mele s-au inabusit..nu mai inteleg ce simt..am fost profund marcata de acea rascruce.De unde vine?Si de ce nu era drumul meu?Atatea intrebari fara raspuns sunt in viata mea!Nu pot sa inteleg multe lucruri,dar le pot trai.Nu pot sa imi imaginez sunete..dar le pot auzi.Sunt o fata,probabil ciudata care nu e trecuta prin aceasta viata.Am sters praful,dar tot e acolo.Aceste sentimente nu vor disparea,doar cu timpul.Acea rascruce poate sa fie viata mea..si numai de mine depinde cum aleg sa o traiesc!

You Might Also Like

7 Curioşi

  1. Îmi place sinceritatea ta şi solitudinea ideilor. Răscrucea este la fiecare pas în viaţa noastră, mereu trebuie să alegem ceva şi să renunţăm la altceva. Sper să poţi alege înţelept cea mai bună variantă pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Miiuta:Multumesc mult.Asa e.Trebuie sa aleg o varianta pentru mine.

    @Copilul cu ochi caprui:Multumescc:x

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumosss:X:X:x...mam indragostit de postarea ta....felicitari....

    RăspundețiȘtergere
  4. orice alegere ai face sunt sigura ca va fi cea mai buna.;xfoarte frumos ce ai scris si ce continui sa scrii,citind ceea ce scrii in fiecare zi parca soarele rasare chiar si atunci cand sunt nori :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Gabriela:Multumesc frumos!<3

    @Nicole:Da...asa e:)

    RăspundețiȘtergere
  6. In viata vor fi multe drumuri cu rascruci..Asta ne da posibilitatea de a alege drumul corect!Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact