>
Friends Happy

I will always listen...:]

09:34 Raisa
Te voi asculta atunci cand iti va fi mai greu.Nu voi face nimic,doar te voi asculta.Iti voi urmari lacrimile si ti le voi sterge de pe obrazul tau catifelat.Sti..de cate ori te vad plangand,inima mi se rupe in doua..de cate ori iti ascult necazul parca eu as fi in locul tau.Vreau sa te ajut,sa vezi viata asa cum e..sa stai sub cerul instelat si sa ma privesti..sa vezi bucuria in ochii mei.Nu merita sa plangi,viata nu e amara..doar cand vrei tu sa fie.Zambeste ca sa te pot privi,rade ca si cerul sa rada..fi tu insati!Prinde-ma de mana si te voi duce intr-un paradis descoperit de mine..unde totul are o rezolvare.Nu trebuie sa fi suparat sau necajit..nu-mi place sa te vad asa.Priveste partea buna a lucrurilor si zambeste spre o noua zi.Toti ne putem masca suferintele in suflet si sa scoatem la iveala acel zambet pe care toata lumea il doreste.Voi fi mereu aici pentru tine,chiar daca lumea ma vrea altundeva..voi fi mereu langa tine.Voi fi acel obiect pe care tu il vei pune pe un raft,iar el se va uita la tine cu aceeasi ochi plini de dragoste.Nu iti voi fi o povara,cand nu vei avea nevoie de mine ma voi trage din drum,te voi imbratisa atunci cand vei avea nevoie de caldura,te voi mangaia atunci cand ti-e greu..prietene..sa sti ca..nu te voi lasa niciodata sa patesti ce am patit si eu.Sa nu ai dorinte,sperante sau vise..nu..toti avem sperante,vise,dorinte si trebuie sa credem si sa luptam pentru ele.Prietenul meu,te voi asculta mereu..sa sti!

You Might Also Like

6 Curioşi

  1. M-a impresionat aceasta postare...Ma regasesc atat de mult in ea...Acel prieten al tau este extrem de norocos sa te aibe prin preajma.Esti o fata care ar face orice pentru a ii reda zambetul pe buze..:*
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos...chiar nush de unde iti vin ideile astea minunate...esti foarte talentata si sa sti ca si eu ma regasesc cat de cat in aceasta postare...esti uimitoare.
    Te pwp:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Danyela:Si eu ma regasesc in ea..100% :))..Multumescc:x

    @Gabryela:Multumesc Gabryela..Respect!<3

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb ;x mi-a placut foarte mult cand ai spus"voi fi mereu aici pentru tine,chiar daca lumea ma vrea altundeva" ;x

    RăspundețiȘtergere
  5. Pur si simplu genial!<3 Prietenii tai sunt foarte norocosi sa te aiba>:D<

    Dee'

    RăspundețiȘtergere
  6. @The Girl with blue eyes:Multumesc..:x

    @Dee':Multumesc din suflet!>:D<

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact